wtorek, lipca 22, 2014

WHITE CONTRAST LACE BLOUSES

Cześć kochani :* Jak Wam mijają wakacje? Ja już po urlopie i siedzę ciągle w pracy, ale dla was czas znajdziemy z Kasią zawsze! Dziś przygotowałam outfit of the day, właśnie tak byłam ubrana dziś w pracy :) A co na siebie włożyłam ? Prześliczną białą, szyfonową bluzeczkę z koronkowymi rękawami od SHEINSIDE,którą mozecie znaleźć TUTAJ :). Do tego dobrałam granatowe, krótkie spodenki z Mohito i moje ulubione, gumowe Meliski od Labotti. A całość prezentuje się tak :)

Nie wiem czy zauważyliście ale zmieniłam kolor włosów na jaśniejszy :) Jak wam się podoba ?











Zapraszamy na nasz FACEBOOK :)

Bluzka - Sheinside
Spodenki - Mohito
Meliski - Labotti

Buziaki ! :*
Ania

22 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia,
    bardzo podobają mi się te spodenki. :3

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że po urlopie, piękna opalenizna!!:) Bluzeczka bardzo mi się podoba!:)
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna bluzka ;D chce taką ;)

    oczywiście ze obserwujemy ja już ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne że obserwujemy :)
    tutaj też bardzo mi się podoba :)

    w link kliknięte
    a teraz czekam aż ty zaobserwujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej, dziękuję :* Bluzka ma śliczne rękawki, a Ty masz cudowny uśmiech ! Ciężko się napatrzeć :)
    Obserwuję ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)

    Poklikałam!
    Pytałaś o obserwacje, pewnie! Ja już, teraz twoja kolej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby bluzka z długim rękawem, ale dzięki koronce można ją nosić również jak jest gorąco, więc jestem na tak! :) przejrzałam blog i chętnie zaobserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta bluzeczka <3 bardzo fajny blog! Jasne, że jestem za wzajemną obserwacją:) ja już obserwuję i zapraszam do siebie:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka świetna!

    ps. a u mnie? klasycznie i modnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw jak najbardziej mi się podoba :))
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz!
    Wszystko mi się podoba, bluzka z koronkową wstawką, spodenki oraz buty :-)
    Jest klasycznie, dziewczęco, tak jak lubię :-)
    A włosy masz przepiękne!
    Oczywiście zgadzam się na obserwację :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale opalona;) jA już dawno obserwuje:) Licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cofnęłam sie do poprzednich postów i widze różnicę .. bluzka strasznie mi się spodobała jest genialna
    co powiesz na wspólną obs ? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że urlop udany, piękna opalenizna, aż nie mogę się napatrzeć :) ja zaczynam swoje błogie lenistwo za 11 dni ahhh... :)
    Przeurocza jest ta bluzeczka kochana, rewelacyjnie podkreśla opaleniznę i świetnie kontrastuje z granatowymi szortami :) jestem na mega tak! :)
    pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bluzeczka <3 taka dziewczęca i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz przecudną bluzkę , uwielbiam koronkę ! :)

    ps dodałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek włosów :) Stylizacja delikatna wspaniale do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)