poniedziałek, sierpnia 04, 2014

BLUE AND FLORAL RED

Cześć kochani :* Dziś jesteśmy mega szczęśliwe bo przyszła do nas paczka od YUPS ! Nie mogłyśmy się doczekać i od razu pobiegłyśmy zrobić dla Was zdjęcia :) Na stronie http://yups.pl/ możecie znaleźć super ubrania odpowiednie na każdy dzień  oraz piękne akcesoria oraz buty. Sklep posiada też ubrania dla naszych mam, jak byście kiedyś szukały prezentu. Ceny niziutkie, materiał na prawdę porządny, a wysyłka ekspresowa. Nic dodać nic ująć :) Ja zakochałam się w moich nowych spodniach, które Wy także możecie mieć ! Są TUTAJ , zapraszam serdecznie do zakupów :) Bluzeczkę którą mam na sobie dostałam w prezencie od chłopaka :) Po raz kolejny udowodnił mi że zna się na modzie i wie co lubię :)
Biżuteria jest ze sklepu RINGS AND TINGS, a butki dostałam od przyjaciółki :) Dziękuję Aga !

BLUE AND FLORAL RED











SPODNIE - YUPS
BLUZKA- SINSAY
BIŻUTERIA - RINGS AND TINGS


Buziaki !!
Ania :)

20 komentarzy:

  1. Ania, co to za piękny kolor włosów masz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To efekt od fryzjera, rozjaśniony słońcem w Bułgarii :)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia :) Jaka opalona. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie jak i koszulka są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładny tatuaż na nadgarstku <3 - coś oznacza? a tak po za tym bardzo fajne spodnie i krop - a takiego chłopaka to tylko zazdrościć haha

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'No fear' czyli po polsku 'bez strachu' :) dziękuję :*

      Usuń
  5. Świetne połączenie :)
    Zapraszam na oczekiwany krótk ifilmik :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja i zdjęcia :) potwierdza się to,że przy opalonym ciele wszystko wygląda świetnie,ale co tam opalenizna,jaka figurka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Śliczna jest ta bluzeczka i buciki ;)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ma chłopak gust, i spodnie świetnie pasują.;)
    Fajnie tu masz , co do wspólnej obserwacji oczywiście że tak:>
    Ja już obserwuję.

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega śliczna jesteś !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podobają te spodnie :) długo takich szukałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie :) no fakt, chłopak zna się na modzie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie bez gadania są niesamowite!
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki masz rozmiar tych spodni ? xs/s? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haaalo? :) a wiec jaki to rozmiar? mam podobna figure do Ciebie, chce takie szare, a nie wiem jaki rozmiar zamowic? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Everyone loves what you guys are up too. Such clever
    work and reporting! Keep up the good works guys I've incorporated you guys
    to blogroll.

    My web site BreannQBonton

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)