niedziela, sierpnia 17, 2014

FLORAL BOW ON BACK

Hej kochani !:) Dziś notka z outfitem bardzo na luzie oraz moją nową fryzurą, którą zmuszona byłam zrobić...czyli ściąć włosy :( Były już za bardzo zniszczone. Nie żałuję, że tak zrobiłam bo teraz są miękkie, zdrowe i nie wypadają, co także jest zasługą szamponu, który właśnie z Kasią testujemy i niedługo napiszemy Wam recenzje. Co na siebie włożyłam ?? Prześliczną bluzeczkę w kwiatuszki z super wycięciem i i kokardką na plecach oraz moje ulubione spodenki DIY, które już widzieliście w poprzednich notkach. Buty kupiłam w sklepie Labotti :) Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania !!












To wszystko :)
Zapraszam Was do konkursu na naszym Facebooku - TUTAJ  !!!


WAŻNE!!
Dzisiaj rano do mojej koleżanki przybłąkała się taka śliczna sunia.Około półtora roku bardzo przyjacielska.Na ten moment przebywa w przytulisku dla zwierząt "Azyl" koło Oławy. Zainteresowane osoby piszcie na priv i Bardzo Was proszę o przekazywanie tej wiadomości dalej!!!!
Kontakt bezpośredni do przytuliska:
numer telefonu: 667735988
email: polit1@op.pl


Przygarnij sunię :(



Pomóżmy jej znaleźć nowy dom ! 
 
Buziaki !
Ania

17 komentarzy:

  1. Swietna bluzka.
    W tej fryzurze bardzo Ci do twarzy.
    Pozdrawiam i obserwuje. Licze na obiecany rewanż ;)
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :)

    podoba mi się Twój blog, obserwuje::)

    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz !
    obserwuje i zapraszam http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się włosy odrosną haha ;P btw. ładna stylizacja :)
    agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny look! Masz genialnego bloga! Bardzo mi się podoba :)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie :) Piszę bloga o modzie, kosmetykach, zdrowym stylu życia, podróżach, pasjach i moich marzeniach.
    Ja dopiero zaczynam, a początki są dosyć trudne :)
    fashionlovemusicpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja! idealna na lato, super obserwuje!

    zapraszam do wspolnej obserwacji!:) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely stunning!
    Love...love.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny letni look, bluzka super! Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/czerwona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ale spodenki trochę za krótkie... ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo inspirujący blog, często tutaj zaglądam. Serdecznie zapraszam na moją stronę poświęconą architekturze wnętrz: http://okiemarchitektki.blogspot.com Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. W krotkich wlosach ladniej wygladasz ;) pozdrowienia Mateusz ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. The back of your top is so nice! Love your shorts too! Xx

    Vividlondon.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ci w tych krótszych włosach a ten outfit aah ... śliczny
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to się mówi : " Ładnemu we wszystkim ładnie" ^^
    Dziewczyno, zaskakujesz Nas coraz bardziej ! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania możesz zdradzić ile masz wzrostu i wagę?
    wyglądasz rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a buciki skąd ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)