poniedziałek, sierpnia 11, 2014

NEW MAKE UP - CELIA

Cześć kochani! :) Przychodzę dzisiaj do Was z makijażem, który wykonała Ania naszymi nowymi kosmetykami z Celi które możecie znaleźć TUTAJ. Zaraz pokaże Wam każdy produkt z osobna i makijaż dzienny wykonany tymi kosmetykami. :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba bo mam dla Was niespodziankę... ale o tym na sam koniec :) Kosmetyki z Celi bardzo gorąco wszystkim polecam, są świetnej jakości i bardzo fajnie się prezentują. Zobaczcie sami ! :)

Makijaż dzienny - CELIA 







Makijaż został wykonany produktami :










A teraz niespodzianka! 
Kosmetyki które do nas ostatnio doszły zapakowane były w dużą torbę... a wiecie dlaczego? :)
Bo nie przyszedł jeden komplet kosmetyków! Wy też możecie mieć ten zestaw ! 
Wystarczy wziąć udział w konkursie! :)
WYGRYWAJĄ AŻ 3 OSOBY :)





Do wygrania 3 zestawy kosmetyków zawierające : 

FanPage - DIVOCES
FacPage - CELIA

Udział w konkursie możecie wziąć tutaj na blogu lub na naszym FanPage ! :) 
POWODZENIA !!!

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie, uroczo <3 ahhh... uwielbiam Twoją urodę, oczka :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja.odpowiedz na pytanie konkursowe.
    Nie ukrywam, że jestem szalenie ciekawa tych kosmetyków na żywo. Myślę, że by się nam dobrze współpracowało. Niestety nigdy nie miałam okazji przyjrzeć się produktom tej firmy z bliska, ponieważ dziwnym trafem nie mam gdzie jej znaleźć (?) Zeszukałam się po małych drogeriach i nic, jak kamień w wodę ! :D Lubię odkrywać nowe marki i kolorki, więc było by mi wskazane przetestować:) Ponadto, o ich jakości słyszałam same pochlebne rzeczy. Kolejnym plusem jest przystępna cena. Więc nie ma żadnych przeciwwskazań aby je sobie sprawić. Tylko gdzie? Oto jest pytanie:] Mam nadzieję, że komisja konkursowa pozwoli mi na wypróbowanie [w końcu!]dotąd mi nieznanego:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału w konkursie ponieważ mam za dużo kosmetyków i nie dałabym rady zużyć kolejnych :(
    Ale muszę napisać, że piękna z Ciebie dziewczyna! A makijaż idealnie podkreśla Twoją delikatną urodę.
    + oczywiście obserwuje
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas, Kasia!:)
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekny makijaż, zdjęcia tez są super
    chyba wezmę udział w konkursie, bo kosmetyki kuszą !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć dziewczyny ! ;)
    Waszego bloga śledzę już od X czasu, zaglądam tam w każdej wolnej chwili, aby sprawdzić czy czasem nie dodano coś nowego. Wciągnęła się w to również moja mama, która z komputera w ogóle nie korzystała, do czasu aż natknęłam się na Waszego bloga ! Czyż to nie jest miłe ? A teraz przejdę do setna sprawy. ;) Dlaczego akurat ja bym chciała wygrać taki świetny zestaw kosmetyków ?
    Chociażby dlatego, żeby mieć możliwość stworzyć niepowtarzalny i uroczy, a przede wszystkim młodzieżowy makijaż kosmetykami od Was. Wygrana jest bardzo ciekawa. Ten konkurs jest moim pierwszym, ponieważ nigdy nie brałam udziału, w tego typu konkursach bo zawsze wiedziałam, że i tak nie mam szans. Dużo szukałam już fluidów korygujących , aby w jakiś sposób dać radę zamaskować swoją twarz, która jest niestety obdarzona trądzikiem. Starałabym się „ zamaskować” te niedoskonałości, podkreślić kreską oczy, a także opruszyć delikatnie policzki pudrem. Gdybym wygrała Wasze kosmetyki, z pewnością wysłałbym Wam jak najszybciej zdjęcie makijażu jaki stworzyłam na swojej buzi. ;) Aby przekonać Was co do mojej osoby , postaram się ułożyć wierszyk. ;)

    Kosmetyki lubi każda z Nas,
    Jedna mniej druga więcej ,
    Ale z Celią każda pracować chce,
    Czy to w nocy czy to w dzień.
    Na imprezę czy na spacer,
    Z Divoces zawsze uda Ci się.
    Przeglądając Ich bloga,
    Na makijaż natchnie Cię moja droga,
    Rzęsy długie, gęste, czarne
    I bez tuszu się ogarnę,
    I wtedy Twój chłopak zaśpiewa Ci:
    „Jej piękne czarne oczy…
    Z Divoces i Celią nie raz mnie zaskoczy ! „
    Różowe usteczka na Jego policzku zabłysną,
    Od błyszczyka z firmy Celia.
    Twa powieka niech urzeka,
    Jak irysa płat.

    Z góry dziękuję i bardzo proszę o uwzględnienie mnie w konkursie !
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ja mam wygrać zestaw kosmetyków? W sumie ciężko powiedzieć, bo każda z nas zasługuje na wszystko co dobre. Może dlatego, że kocham kosmetyki? Hmm...chyba każda kobieta je w jakiś sposób kocha, choć nie ukrywam, że mam obsesję kosmetyczną ;). A może dlatego, że w jakiś sposób mam zamiar związać swoje życie z kosmetyką? To chyba o wiele lepszy powód. 
    Nie ma we mnie nic takiego, co wybija mnie sposób innych uczestniczek. Jedyne co mogę napisać, to, że swoją radość z życia wyrażam poprzez makijaż, który sam w sobie zawiera magię koloru.
    A teraz może jeszcze dołożę coś na dobry humor ;)…

    W kosmetyczce leży szminka
    W kolorze czerwonego winka
    Często zdobi piękne usta
    Co za widok! To rozpusta!-
    Słychać ochy, achy i wzdychanie,
    Wzrok przyciąga niesłychanie.

    Więc słuchajcie drogie Panie
    Same sobie pomagamy
    Gdy atuty podkreślamy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)