wtorek, sierpnia 19, 2014

Naturalne kosmetyki - Khadi

Witajcie kochani.
W ostatnim czasie szukałam idealnego dla siebie szamponu. Moje włosy były suche, pozbawione blasku i źle się rozczesywały pomimo używania wielu odżywek. Żaden szampon z reklam TV mi nie odpowiadał dlatego postanowiłam poszperać trochę w internecie. Na szczęście trafiłam na super sklep z naturalnymi kosmetykami pochodzącymi z Indii, Maroka i Hiszpanii. Kosmetyki oparte są na ziołach i naturalnych olejkach. Link do sklepu - http://sklep.khadi.nazwa.pl 
Szampon który postanowiłam wypróbować znajdziecie TUTAJ.




Szampon przeznaczony jest do wszystkich typów włosów, a przede wszystkim 
do włosów suchych i farbowanych - czyli idealny dla mnie :)

"Nadaje włosom blask, ułatwia rozczesywanie, wzbogaca ich naturalny kolor" 
Cytat zapożyczony ze sklepu z którym nie można się nie zgodzić! :)
Rzeczywiście włosy nabrały świeżego blasku i pełne są żywego koloru. Jeśli chodzi o rozczesywanie to nie mam z nim najmniejszego problemu. Szampon sprawdza się w 100% 


"Zawiera niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy A, B1, B2, B6 i E, które korzystne wpływają na włosy i skórę powodując ich zmiękczenie i nawilżenie." - PRAWDA

"Szampon zawiera olej migdałowy i shikakai. Shikakai delikatnie oczyszcza włosy bez naruszania ochrony lipidowej włosa. Nie wysusza włosów i skóry głowy." - PRAWDA

Pomimo tego, że zużyłam dopiero pół butelki szamponu widzę znaczną poprawę na moich włosach! 
W końcu znalazłam swój idealny szampon do włosów! Wy też go wypróbujcie, a na pewno nie pożałujecie! Bardzo serdecznie Was zapraszam na stronę www.sklep.khadi.nazwa.pl :) Tam znajdziecie mój ukochany szampon oraz wiele innych świetnych naturalnych kosmetyków. W ciągu tygodnia od dodania tego posta każdy kto kupi opisany w poście szampon na www.sklep.khadi.nazwa.pl otrzyma aż 20% rabatu! Wystarczy wpisać w miejsce "kupon rabatowy" hasło : DIVOCES, a ceny polecą 20% w dół. :) Skorzystajcie z okazji bo naprawdę warto!! :)



Moje włosy odzyskały dawny blask :) 






Jeszcze raz bardzo serdecznie zapraszam Was na zakupy w sklep.kahdi.nazwa.pl 
Buziaczki, Kasia :)

11 komentarzy:

  1. Chyba zacznę go używać. Dziękuję za pomoc w odnalezieniu dobrego szamponu i ratunku także dla moich włosów.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne skład - witaminy i olej migdałowy. Ja w prawdzie znalazłam już swojego ulubieńca, ale cieszę się, że Ty znalazłaś swojego, masz prześliczne włosy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt, ciekawe jak sprawdziłby się na moich włosach :-) Bardzo ładne masz włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki to kolor farby pilne odpisz Prosze ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garnier Olia beżowy ciemny blond... Odcień wychodzi ciemniejszy, a po jakimś tygodniu wygląda jak na zdjęciu bo kolor się wypłukuje :)

      Usuń
  5. Zrobisz post czym sie malujesz prosze bo tak ładny masz makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, niedługo dodam taki post :)

      Usuń
    2. Dziękuje jeju jesteś taka piękna <3

      Usuń
  6. Super post! http://wercza-sandra-patka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki u mnie w poście :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)