środa, sierpnia 06, 2014

ODPLAMIACZ PUREQUEEN

Cześć kochani! :)
Czy Wam też zdarza się pobrudzić w najmniej odpowiedniej chwili? Jesteście z kimś umówieni lub spędzacie czas na mieście i nagle wasze ubranie pokrywa kawa, sok lub inne brudzące nieszczęście? Mam na to rozwiązanie! Kieszonkowy Odplamiacz PureQueen, który świetnie sobie poradzi z takimi plamami. Przetestowałam go dla Was i zaraz sami zobaczycie efekty :) Myślę, że PureQueen powinien znaleźć się w każdej kobiecej torebce i męskiej kieszeni! :) 





Ostatnio jedząc pierogi z jagodami, niezdarnie ubrudziłam koszulkę chłopakowi. Próbowałam ją zmyć, ale niczym nie puszczało.. został brzydki ślad którego nie mogłam się pozbyć. Kiedy usłyszałam o odplamiaczu PureQueen postanowiłam go wypróbować... i proszę! Świetnie sobie poradził ze starą plamą po jagodach. Sami zobaczcie :) 

Tak wyglądała koszulka przed zastosowaniem PureQueen. 


Co zrobiłam? Naniosłam płyn bezpośrednio na plamy poprzez kilkakrotne naciśnięcie odplamiacza. Następnie potarłam końcówką aż do powstania malutkiej pianki, pozostałości płynu wytarłam chusteczką i poczekałam aż koszulka wyschnie. Efekt? 
ZOBACZCIE SAMI ! :) 



Po plamach ani śladu! :) 

Stwierdziłam, że ze starymi plamami radzi sobie doskonale, a jak jest ze świeżymi? 

Chyba większości z dziewczyn zdarzyło się ubrudzić podczas malowania, mi nie raz kapną podkład na koszulkę jak spieszyłam się do pracy albo szkoły więc postanowiłam sprawdzić czy mój nowy odplamiacz da sobie radę z plamami od podkładu.
PRZED

PO

Ja jestem dosłownie zakochana w moim odplamiaczu PureQueen i na pewno jeszcze nie raz go użyje ! :)
Czuję że stanie się on niezbędny w mojej torebce! 

Wy też możecie mieć takie cudeńko - PureQueen dostępny jest w Super-Pharm i już wkrótce dostępny będzie na wybranych stacjach Orlen.

A teraz to co lubicie najbardziej... 
KONKURS



Do wygrania odplamiacz PureQueen !
Udział w konkursie możecie wziąć zarówno tutaj jak i na Facebooku :)
Facebook Divoces - KLIK
Facebook PureQueen  - KLIK 

Konkurs trwa do 11.08.2014r 

POWODZENIA!

Buziaczki, Kasia :)

11 komentarzy:

  1. Oooo swietna rzecz !
    Wezme udzial w konkursie na facebooku, bo tutaj wlasnie dodalam notke :<

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega blog ! <3
    wpadnij również do nas.my dopiero zaczęłyśmy,zależy nam na czytelnikach..
    ZAPRASZAMY ,jeśli ci się spodoba nas blog -zaobserwuj ,daj znać u nas wtedy będziemy mogły się odwdzięczyć<3
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odplamiacz. Na pewno może się przydać.
    Pytałaś się o wspólną obserwację.
    Ja już obserwuję.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że bardzo dobry :)

    OBSERWUJEMY? zacznij i daj znać u mnie to na pewno się odwdzięczę! :) http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wezmę udziału bo nie mam faceeboka ;-) ale miło się dowiedzieć o tej nowości, jak już będzie dostępna w sklepach z chęcią wypróbuję ;-)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, kiedyś na pewno go wypróbuje :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sobie to kupić, bo mam na koszulce plamę nie wiadomo z czego i niczym nie chce zejść!
    Super produkt:)
    Mam małą prośbę, czy mogłabyś wejść do mnie na bloga i poklikać w linki do firmy sheinside? Dostałam możliwość współpracy, ale abym ją rozpoczęła muszę mieć 100 kliknięć w te linki! Jeśli to zrobisz będę wdzięczna i oczywiście się odwdzięczę:)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się w niego zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie kupie! Obserwuje ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybawienie! Szukałam takiego odplamiacza do "koszyczka" na wesele i jest! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też przetestowałyśmy ten odplamiacz - naprawdę świetna rzecz. Zapraszam do nas na konkurs, w którym również można wygrać właśnie taki odplamiacz :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)