wtorek, sierpnia 12, 2014

WHITE DRESS

Witam Was cieplutko :)
Dzisiaj pokażę Wam kolejną zdobycz od Sheinside. Jak zawsze jestem mega zadowolona. Ubrania zgodne z opisem, a przede wszystkim dobrej jakości! :) Sukienka którą dzisiaj ubrałam jest moją wymarzoną, klasyczną, białą sukienką z większymi wycięciami na plecach i małym golfikiem. Co mnie w niej urzekło? Hmm.. chyba minimalizm. Tak nie wiele trzeba alby ubranie było stylowe, eleganckie a zarazem pełne nowatorstwa i designu.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)














Sukienka - Sheinside
Trampki - Casu 
Torebka - Mohito
Bardotka, okulary, bransoletka - Stradivarius 

Przypominam o konkursie!! - KLIK
Buziaczki, Kasia :)

19 komentarzy:

  1. O kurcze ^^ Ladna jak zawsze pozdrowienia Mateusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska prosta stylizacja ;-) uwielbiam takie biel i czern ;-)
    cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prosbe moglabys zrobic post z kosmetykami jakimi uzywasz do oczyszczania twarzy i czym sie malujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mega mega mega !

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz niesamowicie! urzeka mnie ten minimalizm w Twoim wykonaniu 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała sukienka, to coś czego mi brakuje.
    Super fason!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy jak najbardziej za! Wasz blog nam naprawdę przypadł do gustu :) Obserwujemy i liczymy na to samo z waszej strony! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Świetny zestaw- bardzo dobrze to skomponowałaś ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! W tej sukience wyglądasz nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze powtarzałam, że lepszy jest minimalizm, niż przesyt :) Świetna jest ta sukienka, najbardziej urzekły mnie w niej te asymetryczne wycięcia, a że jets prosta to można super z nią pokombinować dodatkami :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Opalenizna, sylwetka, outfit, - nic dodać, nic ująć !
    Fenomenalnie wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz figurę. Aż przyjemnie oglądać takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Cudowna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest niesamowita! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo minimalistyczna, ale za razem elegancka!

    zapraszam na mojego bloga :) http://2fashionkillers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)