poniedziałek, września 01, 2014

DOLLY LOOK

Cześć kochani ! :) 1 września, pierwszy dzień szkoły, brzydka pogoda wiem wiem...Ale przychodzę do was dzisiaj z nową notką z okresu, kiedy świeciło jeszcze słoneczko :) Patrząc za okno widać, że jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Czas więc wyciągnąć z szafy grubsze sweterki, botki, kurtki i szaliki. Z jednej strony szkoda mi lata, ale z drugiej stęskniłam się za moimi swetrami i z przyjemnością posiedzę w nich z kubkiem gorącej czekolady przy dobrej książce. Już niedługo będziecie mogli zobaczyć nas w pierwszych jesiennych stylizacjach, ale póki co mam nadzieję, że będzie jeszcze ciepło :)
Dzisiejszy outfit wydaje mi się bardzo dziewczęcy i delikatny. Włożyłam jeansową spódniczkę z wyższym stanem a do tego krótszą pudrowo różową bluzeczkę. Całość ładnie się komponuje, a proporcje są zachowane. Butki to moje nowe cudeńka. Jak wam się podobają, bo mi baardzo ! :) 
Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania !










Spódniczka - Stradivarius
Bluzeczka- Unisono
Buty- Bershka

W tle możecie podziwiać nasz piękny Wrocław, a konkretnie Pergola i Hala Stulecia. Kto nie był to zapraszam bo na prawdę to miejsce pełne uroku i niesamowitych wrażeń :) Osobiście jedno z moich ulubionych miejsc we Wrocławiu.

Zapraszam również na naszego Facebooka ! - TUTAJ

Mała zapowiedź jednego z kolejnych postów !


Strój od CHOIES  :)
Buźka,
Ania :*

11 komentarzy:

  1. gdzie na studia idziesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co będziesz robić, pracować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz porozmawiać o moim życiu to raczej nie jest odpowiednie miejsce, a poza tym z anonimami na takie tematy nie rozmawiam, ale żeby zaspokoić Twoją ciekawość odpowiem. Tak będę pracować i uczuć się w szkole kosmetycznej, nie idę na studia bo się nie dostałam na wymarzony kierunek i za rok mam nadzieję ze mi się uda. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. o jak ładnie:)
    Pozdrawiam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mega jestes dziwczynoo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zdjęcia :) No niestety coraz chłodniej.. aczkolwiek jeszcze czasami można coś lżejszego ubrać :)
    Buty mnie urzekły, a zdjęcie w stroju kapielowym? Co za figura <3 i do tego taki retro fason :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)