niedziela, września 14, 2014

MASŁO SHEA

Witajcie moi mili!
Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją kosmetyku Nacomi, a mianowicie Masła Shea, które możecie znaleźć w moim ulubionym sklepie z naturalnymi kosmetykami sklepfamily.pl. Pragnę zauważać, że nazwa sklepu została zmieniona ponieważ w poprzedniej nazwie widniało słowo Kahdi które stało się odrobinę mylące - dlaczego? Ponieważ w sklepfamily.pl możecie znaleźć również naturalne kosmetyki z innych bardzo dobrych firm które niedawno zostały wprowadzone w ofertę. :)






DO CIAŁA ?
Moja skóra jest dość wrażliwa i różnie reaguje na balsamy i masła do ciała dlatego postanowiłam wypróbować coś z naturalnych kosmetyków i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Masło Shea jest moim nowym kosmetycznym ulubieńcem! Odkąd zaczęłam je stosować moja skóra stała się widocznie jędrniejsza oraz bardziej nawilżona dzięki  uwalniającym się stopniowo cennym substancją zapobiegającym transepidermalnej utracie wody. (odwodnieniu skóry). 
Masło także idealnie się nadaje do masażów ciała! :) 
Jakbym miała opisać jego działanie w trzech słowach to... 
NAWILŻA, ODŻYWIA, REGENERUJE 
Moje nogi są zdecydowanie w lepszej kondycji :)




DO WŁOSÓW?
Dowiedziałam się również, że Masło Shea dobrze wpływa na włosy więc postanowiłam sprawdzić tą teorie. Jaka jest moja opinia na ten temat? 
W 100%  potwierdzam tą teorie! Masło Shea doskonale uelastycznia i odżywia suche włosy a w szczególności końcówki z którymi miałam największy problem! :)



WŁAŚCIWOŚCI
Masło Shea ma stałą konsystencje w temperaturze pokojowej i jest bezzapachowe więc nie musimy się martwić, że zapach nam się nie spodoba lub będzie drażniący. Posiada właściwości łagodząco-odżywcze oraz jest naturalną ochroną przeciw promieniowaniu UVA i UVB. Doskonale sprawdza się jako preparat na cellulit i rozstępy. Bardzo dużą zaletą jest wydajność! :)



Bardzo gorąco zachęcam Was do wypróbowanie Masła Shea, na pewno nie pożałujecie! :) Mam też dla Was niespodziankę! W ciągu siedmiu dni od dodania tego posta macie aż 15% zniżki ma Masło Shea ! Wystarczy wpisać hasło "SHEA" I ceny polecą w dół :) 



Buziaczki i to następnego razu! 
Kasia :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wydaje się to masło :) spodobały mi się buty :)) Pozdrawiam i obserwuję :))

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się wypróbować w najbliższym czasie i polecić znajomym. !
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. po lecie akurat się przyda mocniejsze nawilżenie z masłem shea :)
    ----------------------------
    ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię masło shea:)

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie pachnie to masllo :3
    zapraszam do mnie, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post :)
    a i zapraszam do mnie http://agniesszka.blogspot.com/2014/09/dhgate.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :) Napewno wypróbuję !

    Zapraszam również na mojego bloga, dopiero zaczynam :P
    http://natalialeto0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje z przyjemnością

    zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. What's up it's me, I am also visiting this web page on a
    regular basis, this web site is genuinely fastidious and the visitors are really sharing good thoughts.


    Also visit my site; CasandraQVolpicelli

    OdpowiedzUsuń
  10. Have you ever thought about adding a little bit more than just
    your articles? I mean, what you say is fundamental and everything.
    But just imagine if you added some great photos or video
    clips to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with images and video clips, this site could undeniably be one of the most beneficial in its field.
    Great blog!

    Feel free to surf to my web site - JacintoFMathew

    OdpowiedzUsuń
  11. I was pretty pleased to discover this web site. I need to to thank you for your time just for this fantastic read!!

    I definitely really liked every part of it
    and I have you bookmarked to check out new information on your site.


    Also visit my website: TriciaSDevol

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)