czwartek, września 04, 2014

PERSUNMALL.COM

Cześć kochani !
Jak tam odczuwacie pierwsze oznaki jesieni? Chętnie wychodzicie z domu, czy może jak ja wolicie posiedzieć pod kocykiem i poszperać w nowościach w sklepach online ? Macie może ochotę na małe zakupy? Mam dla Ws super propozycję :) Dzisiaj razem z Wami zapoznam się bliżej ze sklepem PERSUNMALL, który właśnie odkryłam. Ciekawe co mają w swoim asortymencie. Ja wchodzę a Wy??

Popatrzcie jakie mają fajne swetry  <3 - KLIK

                                              KLIK               KLIK                KLIK               KLIK                                                  

Wiecie co mi się najbardziej spodobało w tym sklepie ? To, że mają gotowe komplety do kupienia. Jeśli jesteś dziewczyną, która nie potrafi odpowiednio dobrać góry z dołem to idealne rozwiązanie właśnie dla Ciebie - ZOBACZ !



KLIK 

Z tego co widzę ciuszki w tym sklepie są raz że ładne, a dwa, mega niepowtarzalne. Nie znajdziecie na ulicy drugiej dziewczyny w takim stroju jak wasz. Zapraszam serdecznie. Ja chyba też zaraz zapełnię swój koszyk :)
Zobaczcie mają też suknie balowe i ślubne oraz mnóstwo akcesoriów :)


                              KLIK                                                                             KLIK

                            KLIK                                                                         KLIK


Zapraszam na zakupy do PERSUNMALL i na naszego Facebooka gdzie już mamy prawie 1000 lajków :) Jest nam bardzo miło, ale dla nas to ciągle za mało :) Musimy się rozwijać ! Także kochani zapraszajcie znajomych do polubienia naszego fanpage'a, a my z okazji 1000 lajków może przygotujemy jakiś konkurs *.* hmmm... Chcecie ?

Już niebawem nowy post z cudeńkiem od Sheinside i Labotti :)

Buziaki wszystkim !! 
Ania


3 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale asortyment od razu podbił moje serduszko :D Wspaniałe rzeczy i ta opcja z kompletami

    OdpowiedzUsuń
  2. mega sklep :) od dawna sie tam ubieram :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy klikam ;-)
    Pytalas o obserwacje ja juz ;-)
    Czekam na uczciwy rewanz ;-)
    http:/cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)