sobota, września 20, 2014

SWIMSUIT FROM CHOIES

Cześć moi kochani :) Przychodzę dziś do was z nową siłą do działania po tygodniowym odpoczynku w SPA w Krynicy Zdroju. Jestem wypoczęta, zrelaksowana, z naładowanymi bateriami. Mam mnóstwo pomysłów na jesienne outfity, ale w dzisiejszej notce powrócimy na chwilę do wakacji, gdyż wyjazd w góry właśnie był moim ostatnim wakacyjnym wyjazdem, a pogoda dopisała. Było niesamowicie. W kolejnej notce zrobię dla was mix wszystkich zdjęć. Takie moje wakacje w pigułce, a dzisiaj pokażę wam w końcu moje cudeńko od www.choies.com. Jest to strój kąpielowy z wysokim stanem w stylu retro. Myślę, że idealnie sprawdza się on dla dziewczyn jak ja, które chcą zatuszować swoje niedoskonałości. Strój dzięki kwiatowym wzorom jest mega dziewczęcy, pięknie podkreśla walory i uwydatnia kobiece kształty, a na dodatek jest niesamowicie wygodny :) Zapraszam Was do zakupów w sklepie CHOIES :) Może nie koniecznie strojów kąpielowych ale jesiennych sweterków czy modnych w tym sezonie kimono :) Jakość ciuszków świetna, niepowtarzalne wzory i przystępne ceny :)  A teraz zapraszam na zdjęcia :)











STRÓJ KĄPIELOWY- CHOIES
KLAPKI- CASU

Wakacje spędziłam w przecudownym hotelu PEGAZ**** w Krynicy Zdroju, który wszystkim bardzo serdecznie polecam ! Urocze miejsce, gdzie można wypocząć, zrelaksować się i pysznie zjeść. Atmosfera niesamowita i cudowni ludzie ! Wrócę tam na pewno :)

Więcej zdjęć w kolejnej notce :)
Pozdrawiam :)
Ania :*

16 komentarzy:

  1. Beautiful place, love your swimsuit! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny strój ;-) super zdjęcia, przydałoby się trochę relaksu, kurcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A na jakiej stronce lub gdzie można taki strój kupic ? :)) Wgl super blog!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny strój <3
    Zapraszam http://loliwiaa.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, super wyglądasz! :)

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To się dopiero nazywa prawdziwy relaks!

    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kostium , mega oryginalny i niespotykany , pięknie się opaliłaś <3
    ♥ Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ♥

    Serdecznie zapraszam ♡

    ♡ http://aaangelllaaa.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kobieca sylwetka i super strój :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, cudowny kostium i świetne ciałko :)) pytałaś o wzajemną obserwację - chętnie, bo spodobało mi się tu ;) buziaki;*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)