środa, października 22, 2014

SPORTY DRESS

Witajcie kochani :) Przepraszam Was, że dawno mnie tu nie było, ale ostatnio bardzo dużo dzieje się w moim życiu i trochę się pogubiłam. Czas najwyższy się odnaleźć! Mam dla Was nowy Outfit, zdjęcia zrobiłyśmy z Anią jeszcze w słoneczne dni. Szara, dresowa sukienka i trampki. Luźny, wygodny look idealnie sprawdzający się na ciepłe jesienne dni. :)










Mam dla Was jeszcze mały bonus :) Ostatnio byłam z przyjaciółką na sesji i mam dla Was pare zdjęć. A tutaj lin do jej bloga : KLIK! Zapraszam serdecznie :)





Jeśli chcecie być z nami na bieżąco zapraszam na Facebooka ! :) KLIK

Do następnego razu! :)
Buziaczki, Kasia :)

11 komentarzy:

  1. Kasiu skąd masz spodnie? Znajde je w sklepie jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuja do ciebie takie sportowe stylizacje! co najwazniejsze nadal wygladasz w niech bardzo kobieco...

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. mega zgrabna figura ;) wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje stylizacje! Za każdym razem wyglądasz zjawiskowo! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna figura,stylizacja oraz kolor włosów, co to za odcień? ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    jellybeanblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych sportowych sukienek, ale na Tobie wygląda całkiem fajnie :) Druga stylizacja - łał ! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)