poniedziałek, stycznia 12, 2015

BLACK DRESS



Witam Was cieplutko! :) Moja dzisiejsza propozycja to czarna, rozkloszowana sukienka od Yups.pl, którą moim zdaniem powinna mieć każda z nas. Idealnie się dopasowuje do sylwetki, jest z bardzo fajnego materiału i świetnej jakości, całość wykończona jest złotym zameczkiem na plecach. Do sukienki dobrałam lity od Labotti.pl i klasyczny, prosty zegarek. Dopełnieniem całości stylizacji jest piękny zapach ZARA oriental. 









BUTY - LABOTTI|   SUKIENKA - YUPS|  

12 komentarzy:

  1. skąd taki sliczny zegareczek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wspaniałe zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi wpadła w oko ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :) bardzo fajny blog, może obserwacja? pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest piękna, a Ty masz rewelacyjny kolor włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czarne sukienki - nigdy mi się nie znudzą ;-) Pięknie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sukienki o takim kroju :D Mam podobną czarną :D
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką sukienkę powinien mieć każdy w szafie! Wyglądasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zestawy czarno-białe ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)