niedziela, lutego 01, 2015

GREY AND PINK

Witam Was cieplutko! :) Niestety ferie już mi się skończyły i jutro rano trzeba wstać do szkoły ale mimo to humor mi dopisuje, mam nadzieję, że Wam też. :) Na dzisiaj mam dla Was przygotowany outfit z różową parką i timberkami w roli głównej. Ubrałam również spodnie z wysokim stanem i melanżowy sweterek, który bardzo polubiłam. Jeśli chodzi o dodatki to wybrałam okulary od GIANT VINTAGE, choker na szyję i rękę oraz mój prosty, ukochany zegarek. :) Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego wieczoru! :) Buziaczki, Kasia :*





KURTKA-SHEINSIDE|    BUTY-DEEZEE|   OKULARY-GIANT VINTAGE|

7 komentarzy:

  1. Świetnie to dobrałaś! Cudowne zdjęcia i prześliczna kurtka ;)

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look i makijaż, wyglądasz zjawiskowo!

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/zote-dodatki-sh-basics-i-futrzany.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny! :) uwielbiam waszego bloga :) mam pytanie,skąd spodnie i za ile? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)