piątek, marca 20, 2015

GET THE LONDON LOOK



Cześć kochani ! Jak pewnie widzieliście miałam okazję być parę dni w Londynie, gdzie spędziłam wspaniały weekend i zobaczyłam wiele ciekawych miejsc. Miasto tętniące życiem...cudowne! Tyle różnych ludzi, osobowości, kolorów, struktur, budowli oraz mnóstwo inspiracji. Nie byłabym sobą, gdybym nie miała przy sobie aparatu 24h na dobę, więc zdjęć jest mnóstwo. Podzieliłam je na dwie notki, także to nie ostatnie spotkanie z Londyńskimi uliczkami :) Zachwyciły mnie kontrasty jakie panują w całym Londynie...różne narodowości, starodawne budynki z cegły na przeciwko nowoczesnych drapaczy chmur całych ze szkła, dzielnica Oxford Street gdzie mnóstwo jest luksusu , a parę stacji dalej metrem Camden Town i dziwaczne bazary gdzie można znaleźć dosłownie wszystkoo :) Niesamowite wrażenia. Zapraszam Was do oglądnięcia zdjęć i komentowania ! Wy byliście już w Londynie ? Co Wam najbardziej się spodobało ?:)





















7 komentarzy:

  1. Jak cudownie... Ja do Londynu pajadę chyba za dwa lata! Bardzo bym chciała!!! ;)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Londyn jest na mojej liście !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaak pięknie, aż mam ochotę się tam wybrać :)
    http://martaikaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam tam jakieś 3 lata temu i od tego momentu jestem szczerze i nieodwołalnie zakochana w tym mieście. :). świetne zdjęcia, aż zatęskniłam. .. muszę się tam znowu wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak zazdroszczę. Ja marzę żeby kiedyś polecieć do Kalifornii i robię wszystko żeby moje marzenie się ziściło :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://kanieczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there, just became alert to your blog through
    Google, and found that it is truly informative.
    I'm gonna watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future.
    Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    my web page BryonVCosenza

    OdpowiedzUsuń
  7. I've learn several good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.
    I wonder how so much effort you put to create one of these wonderful
    informative site.

    Feel free to surf to my weblog CasseyCSkaar

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)