środa, marca 25, 2015

PINK ROSES



Witam Was cieplutko! :) W końcu przyszła do nas wiosna! Pogoda dopisuje, słońce grzeje coraz mocniej... Nasuwa mi się jedna myśl - to idealny czas na spódniczki! Świetnie się sprawdzą kwiatowe, wiosenne wzory. Ja w dzisiejszej stylizacji postawiłam na pastelową, pudrowo-różową spódniczkę w róże, która urzekła moje serce! Kiedy ją zobaczyłam na stronie ROMWE.COM stwierdziłam, że muszę ją mieć! :) Spódniczkę możecie znaleźć TUTAJ! Jeśli Was też urzekła nie czekajcie i śmiało zamawiajcie, ciuszki są super jakościowo. Gorąco polecam sklep ROMWE.COM :) Do pastelowej spódniczki ubrałam króciutką koszulkę od SUKIENKOWO.PL, katanę i białe trampki. Wygodnie, luźno a zarazem elegancko. :) Zostawiam Was ze zdjęciami :)






SPÓDNICZKA-ROMWE|   KOSZULKA-SUKIENKOWO|   KATANA-STRADIVARIUS|

25 komentarzy:

  1. Ojej genialna spodniczka! Wiosna, ah wiosna nareszcie. Nienawidze zimy, poluje na ta spodniczke, jest boska. Ladny wyglad bloga bede zagkadac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny outfit, pięknie wyglądasz, a spódniczka jest po prostu nieziemska ;* ;)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie :) Spódniczka jest niezwykle romantyczna, cudeńko.
    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra stylówka jednak nie pasują mi tu rajstopy, look typowo letni ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocza spódnica! i ślicznie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia,spódniczka wymiata!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za spódniczkami w takich kolorach, ale muszę przyznać, że ta jest dojazdowa!
    Zapraszam do siebie
    http://venique.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie! Spódniczka w róże jest przepiękna :)
    Pozdrawiam,
    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/03/19-dreaming.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka ! *.*

    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta spódniczka jejku nie mogę się na nią napatrzeć jest taka śliczna bardzo mi się podoba! Śliczne zdjęcia podoba mi się to jak wszystko idealnie dopasowałaś to tej cudownej*.* spódniczki :)

    Pozdrawiam cieplutko ;*


    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna spodniczka bardzo delikatna kobieca :) swietnie ze elegancka spodniczke zlamalas sportowymi butami calosc super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne zdjęcia :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz:) Spódniczkę masz rewelacyjna! I figura - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz, świetna spodniczka <3
    Zapraszam tez do mnie....mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz, zaczęłam nadrabiać zaległości i musiałam do Ciebie napisać :) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello my loved one! I wish to say that this article is
    amazing, great written and come with almost all significant infos.

    I'd like to look extra posts like this .

    my web site :: copy pc games

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś piękna! Cudowny komplet:)
    Swoja drogą muszę zaopatrzyć się w spódniczki.
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica świetna i dobrze wygląda zestawiona z kurtką jeansową.
    zajrzyj do mnie:
    http://ceci-bloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, this article is nice, my sister is analyzing
    these things, therefore I am going to let know her.


    my web-site - CathrynMCzernovski

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for some other informative site. Where else may I get that type of info written in such
    a perfect way? I've a undertaking that I'm just now running on, and I have
    been at the glance out for such information.

    my web-site :: CarrolBBerulie

    OdpowiedzUsuń
  21. Touche. Sound arguments. Keep up the great effort.



    my site SamanthaGButchee

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you, I've recently been searching for info about this
    topic for a while and yours is the best I've came upon till now.
    But, what in regards to the conclusion? Are you certain about the supply?



    Here is my blog post ElvinaWShortsleeve

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)