środa, kwietnia 22, 2015

BABY BLUE




Cześć kochani ! Piękna pogoda za oknem, więc nadszedł czas by zacząć pokazywać nogi :) Pora wyjąć spódniczki z dna szafy i powoli przyzwyczajać się do tego, że robi się coraz cieplej. Mi ten pomysł się bardzo podoba, nie wiem jak Wy, ale z chęcią rozstanę się z moimi ciepłymi ciuszkami, niech poczekają do następnej zimy. Teraz przyszła pora na kolory, wzory, kształty i co tylko nam się wymarzy. Bo wiosną rodzi się życie ! Słonko świeci coraz dłużej, więc nawet po pracy możemy robić dla Was zdjęcia! Dziś tak jak już wcześniej wspomniałam przygotowałam dla Was outfit, gdzie główną rolę gra spódniczka od ROMWE w kolorze baby blue, którą możecie znaleźć TUTAJ . Do niej dobrałam lekką, zwiewną koszulę. Żeby przełamać troszkę tę elegancję włożyłam zwykłe białe trampki, które dają całej stylizacji bardziej casualowy klimat. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)









SPÓDNICZKA-ROMWE|   ZEGAREK-RESERVED|   OKULARY-GIANTVINTAGE|   BUTY-YUPS|

17 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś! A zdjęcia rewelacyjne :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczna ta spodniczka! Ogolnie bardzo ladna stylizacja :)

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Ta spódniczka jest cudowna, taka dziewczęca :)
    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, uroczo wyglądasz :) Bardzo ładnie Ci w takim kolorku :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, super spódnica. Super wyszłaś. Akurat szukałam kolorowej spódnicy :)
    Pozdrowiam
    http://book-timesjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd koszula albo gdzie taką znajde ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw, piękna spódniczka w moim ulubionym koloże:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do sibie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, uwielbiam kolor baby-blue! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dziewczyna w świetnym stroju. Czego chcieć więcej? :) Jak dla mnie wyglądasz fantastycznie.

    Pozdrawiam ciepło,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  11. I have read so many content on the topic of the blogger lovers except
    this piece of writing is in fact a good article, keep it up.



    my web site: leaflet printing

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi, yeah this piece of writing is in fact pleasant and I
    have learned lot of things from it on the topic of blogging.
    thanks.

    Here is my website: letterhead printing

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ma się takie ładne nogi to można je pokazać, ja w ogóle nie nosze spódniczek :)
    Lubie zestawy z kolorem baby blue :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna stylizacja! Cudowny kolor ma ta spódniczka :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja. Naprawdę świetnie wygladadz.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)