piątek, kwietnia 17, 2015

GENIUS DONALD



Siemka! :) Po mimo mega zabieganego dnia dodaje posta tak jak obiecałam. W dzisiejszym outficie główną rolę gra moja nowa ukochana bluza od ROMWE.COM którą możecie znaleźć tutaj -> KLIK. Jest cieplutka, duża i mega w moim stylu. Do bluzy dobrałam spodnie z dziurami które możecie zobaczyć w poprzednim poście oraz trampki od YUPS.PL.  Pod bluzą mam mój ulubiony top "BOSSY". :) To tyle pisania zostawiam Was zdjęciami. :)Jeśli chcecie być na bieżącą zapraszam na naszego FanPage -> KLIK . Buziaczki, Kazik :)








BLUZA-ROMWE|   BUTY-YUPS|   TOP-RESERVED|   SPODNIE-TALLY WEIJL


27 komentarzy:

  1. niby zwyklaczek do szkoły, ale jest cudowny! urocza bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza! :)

    mamma-fresco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. boze ale jests slodka! plus masz cudowne wlosy :*
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ładne zdjęcia i ogólnie fajne posty, mogłabyś powiedzieć mi jak się wstawia muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja już u jakiejś youtuberki widziałam tą bluzę- świetna!
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twojej bluzie!
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna bluza :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się ta bluza *_*

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda ta bluza ;)
    Przepięknie Ci w niej ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne włosy. c:
    http://gospelaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :)
    zdjęcia przecudne :3
    http://magic-frenzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny outfit ;) Fajna muzyka dobrana do postu ! ;) Obserwuję!~

    darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne bluza ! fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza, buty i spodnie genialne. W sumie to wszystko jest super, mogłabym to nosić! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genius donald jest the best ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  17. Good post! We will be linking to this great content on our site.
    Keep up the good writing.

    Feel free to surf to my web-site - WinnifredKMundine

    OdpowiedzUsuń
  18. Pretty! This has been an extremely wonderful post.
    Thanks for supplying this information.

    Also visit my webpage EllisBWalema

    OdpowiedzUsuń
  19. Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell
    and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell
    to her ear and screamed. There was a hermit crab inside
    and it pinched her ear. She never wants to
    go back! LoL I know this is totally off topic but I had to
    tell someone!

    Also visit my web-site ... EmmittBAmsler

    OdpowiedzUsuń
  20. Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
    I'm not seeing very good success. If you know of
    any please share. Thank you!

    Feel free to surf to my blog: WillardNSchack

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)