czwartek, maja 21, 2015

JUMPSUIT FROM ROMWE


Witam Was cieplutko! Na początku Was przepraszam za dość długą nieobecność, ale ostatnio mega dużo się działo! :) Wczoraj dołączyłam do grona osób pełnoletnich, w związku z czym miałam dużo niespodzianek jedną z nich była niezapomniana impreza! :D Na końcu dodam małą fotorelację z urodzin :) A teraz pokaże Wam mój ulubiony kombinezon z ROMWE.COM <3 Niestety ostatnio pogoda nam nie dopisuje dlatego zdjęcia robione w domu, ale kombinezon na pewno jeszcze nie raz się pojawi na blogu w letnich stylizacjach :) Sami zobaczcie, że jest naprawdę świetny! :) Znajdziecie go na stronie ROMWE.COM, a dokładnie TUTAJ! :)








KOMBINEZON - ROMWE

Teraz czas na fotorelację z mojej urodzinowej imprezy niespodzianki!
Zostawiam Was ze zdjęciami. :)












BLUZA DONALD - ROMWE

11 komentarzy:

  1. jeju jakie świetne zdjęcia!!! :) + jesteś przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia pokazują, że impreza była udana! Wszystkiego najlepszego :). Oczywiście poklikałam w linki podane przez Ciebie. :)

    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś niesamowicie piękna :) http://wessper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Mam nadzieję, że długo będziesz wspominać tą imprezę ;)
    www.artystycznie-poukladana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon bardzo fajny w sam raz jak na upalne dni. Ciekawa fotorelacja z urodzin, widzę że kolega miał niezłe różki :P
    Spóźnione najlepsze życznia.


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zdjęciach widać, że była świetna zabawa! :)

    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wspaniałych przyjaciół. 18 niespodzianka to jest wielka impreza :) Świetnie wyszliście na zdjęciach. Bije z nich radość.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Widać, że świetnie się bawiliście :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są świetne. Post też mi się bardzo podoba na pewno tu wrócę :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego <3 !

    bardzo ładnie się ubierasz.. a co do kombinezonu, to właśnie czegoś takiego szukałam!
    bardzo się cieszę, że trafiłam na twojego bloga.. bardzo przyjemnie się go czyta !
    Obserwuję :)

    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam, http://66happydays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Todos nuestros vibradores cuentan con un sistema muy silencioso, que prácticamente no lo vas
    a escuchar ni mism@.

    Mi mi p�gina web - bibradores para hombres ()

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)