poniedziałek, czerwca 01, 2015

BLACK DRESS FROM ROMWE


Witam Was kochani cieplutko po dość długiej przerwie, za co na wstępie bardzo przepraszam! Ostatnio na nic nie mam czasu, jakoś nie potrafię się zorganizować, ciągle praca i bardzo dużo nauki, bo i mnie i Kasię czekają w tym miesiącu ważne egzaminy zawodowe. Obiecuję teraz pisać częściej. Pogoda wreszcie pozwala nam nosić letnie ciuszki :) Cieszycie się ? Ja bardzo! Dzisiejsza stylizacja jest bardziej elegancka niż zwykle, ale przełamałam ją sandałkami zamiast szpilek, długim kardiganem i moją ulubioną torebką. W takim zestawie komponuje się równie dobrze, a ja czuję się bardziej na luzie. Tą śliczną sukienkę możecie znaleźć TUTAJ :) Zapraszam ;) 

| SUKIENKA- ROMWE | KARDIGAN- YUPS|   TOREBKA- PARFOIS| BUTY- DEEZEE|








5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look, fajnie przełamałaś elegancję luźnymi dodatkami :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. a już pierścionka nie nosisz jak zawsze ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandałki na wielki + <3
    http://activmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka mega *.* śliczna jest

    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)