wtorek, czerwca 02, 2015

BLUE TASSEL SHORTS



Witam Was cieplutko! :) Czerwiec rozpoczął się piękną pogodą, oby tak dalej! Słoneczko grzeję więc czas na krótkie szorty czyli coś co kocham najbardziej. Dzisiaj zaprezentuję Wam świetne spodenki od Sheinside. Szorty są z wyższym stanem w przepiękne wzorki ale to co mnie w nich urzekło to kolorowe frędzle przy nogawkach i kieszeniach. :) Spodenki totalnie podbiły moje serducho! Wygodne, piękne, modne i mega w moim stylu! Polecam! :D Znajdziecie je TUTAJ ! Do szortów wybrałam gładki biały top, i trampki slip on. :) Zostawiam Was ze zdjęciami.
Buziaczki, Kasia :)





SZORTY - SHEINSIDE|   TOP - SUKIENKOWO|   BUTY - ELILU|

25 komentarzy:

  1. jak dla mnie numerem jeden w tej stylizacji nie są te shorty a buty !! fenomenalne piękne - oddaj je heh

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie wyglądasz naprawdę super, z chęcią sama bym to na siebie włożyła!
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te szorty :) Świetne frędzle mają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://paczajom.blogspot.com/ :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne shorty! Masz cudowne nogi :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty są na prawdę świetne bardzo chętnie bym takie przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  7. numer 1 to szorty! genialnie się na Tobie prezentują! a w połączeniu z crop topem jeszcze piękniej! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. najpiękniejsze szorty jakie widziałam! <3 obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spodenki i buty. Kocham frędzle! <3 Obserwuję. :)
    www.kyokoxaranel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia pomimo,że sama bym nie założyła takich spodenek-według mnie wyglądają po prostu dziecinnie. No,ale cóż każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu *.* jakie urocze ❤
    www.thekipass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko super ze sobą współgra!:) jest lekko i niebanalnie!:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne spodenki! ♥
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnia, buty również, ale nogi są najlepsze *.*


    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, te spodenki wyglądają jak greckie wakacje! Są na prawdę śliczne. :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne spodenki, rewelacyjnie pasują do koszulki. :)))

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne szorty! a slip on'y to dopiero :o
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodenki bardzo fajne:) Tylko nie pasują mi te frędzle, niestety nie lubię takich dodatków. A buty przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor i wzór na spodenkach :D

    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze szorty jakie widziałam :O ! Obserwuję :) http://anorexiawkurwica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebiste spodenki ;D ;*
    http://activmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. buty już miały zakryte palce czy coś doszyłaś tam żeby ich nie było widać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie były od nowości :) nic tam nie zmieniałam :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)