wtorek, lipca 07, 2015

HAWAII DRESS




Cześć kochani ! Witam Was goooorąco :P Ale tropiki co ? Temperatury są tak wysokie, że pisząc właśnie tego posta niemalże się roztapiam, a jest godzina, że słońce jest już po drugiej stronie. Nie ma co narzekać bo przecież mamy wakacje i lato. Przygotowałam dla Was outfit komponujący się myślę z panującymi temperaturami. Jest to moja ulubiona, bardzo leciutka, zielona sukienka w hawajskim klimacie. Lampasy przy szyi i siateczka na dekolcie dodają jej fajnego oldschoolowego charakteru, a jednak wygląda dziewczęco. Do tego dobrałam sandałki z Deezee i torebkę z którą się nie rozstaję.

Zapewne zaciekawi Was co nowego pojawiło się na mojej lewej nodze :) Tak, zrobiłam sobie kolejny tatuaż ! Jestem z niego mega zadowolona i przeszczęśliwa, że zdobi ciało wytwór mojej wyobraźni, o którym zawsze marzyłam, przelany na papier przez mega zdolną DAGMARCZI, której kanał na YouTube możecie znaleźć klikając TUTAJ. Dziewczyna ma ogromy talent :) Tutaj jeszcze raz Ci dziękuję, jeśli czytasz tego posta. Tatuaż wykonał równie zdolny Igor, czyni cuda w przemiłej atmosferze. Zapraszam do obejrzenia jego portfolio TUTAJ.

Uprzedzam, że tatuaż ma dopiero kilka dni i nie wygląda jeszcze tak,jak powinien, ale nie byłabym sobą, gdybym się oczywiście nie pochwaliła :)








|SUKIENKA - HOUSE| SANDAŁKI - DEEZEE| TOREBKA - PARFOIS|

18 komentarzy:

  1. piękna jest ta sukienka:) cudne zdjęcia:)
    pozdrawiam!:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta sukienka! Świetna stylizacja i zdjęcia :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sukienka! :)
    Na Twoim miejscu postarałabym się o lepszego fotografa, bo masz zadatki na fajną blogerkę modową, a zdjęcia niestety nie są najlepsze. :(
    Powodzenia w dalszym rozwoju bloga. :)

    http://blackhairdryer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! Akurat szukam jakiejś na lato, będę musiała wstąpić do House.

    http://klaudiasa.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj.. Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, a outfit idealny na taką temperaturę. Torebka również mi się podoba. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo piekny umiech!
    i genialna stylizacja! a buty takie szukałam i nie mogłam nigdzie znaleźć :(

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju patrzę na tego posta i widzę same znajome rzeczy, moje miasto <3 ostatnie też kupiłam sobie spódniczkę z tym wzorem w Hausie oraz podobne sandałki ;D Obserwuję ;)

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka :*
    www.gi-venchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super! Ale najlepsze sandalki i torebka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie dziękuję bardzo za kliknięcia ! :)

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka też chciałam ją kupić. Świetny tatuaż...bolało?:)
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej bolał na nadgarsku, a to malutki napis :) ten na nodze wcale :)

      Usuń
  12. Piękna sukienka <3 taka letnia i idealnie pasuje z tą torebką :) Zdjecia też są przecudne w bardzo ciekawych miejscach ;) SUPER ,OBSERWUJE ! :D
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest PRZEŚLICZNA! I naprawdę ci w niej do twarzy! :) A na zdjęciach widzę znajome mi okolice (nie mieszkam tu, ale z chęcią wracam) :)
    Tatuaż - nietypowy (nigdy nie spotkałam się z podobnym), ale naprawdę ciekawy, nie za duży, nie za mały i przede wszystkim nieszpecący (ciężko mi dogodzić jeśli chodzi o tatuaże). Podoba mi się :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring
    on other blogs? I have a blog based upon on the same topics you discuss and would really like to have you share some stories/information. I
    know my visitors would value your work. If you're even remotely
    interested, feel free to send me an e-mail.

    Look at my web site :: CedrickHKvaternik

    OdpowiedzUsuń
  15. Greetings from Florida! I'm bored to death at work so I decided to
    check out your site on my iphone during lunch break. I
    really like the information you present here
    and can't wait to take a look when I get home.
    I'm surprised at how fast your blog loaded on my mobile ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, superb blog!


    Here is my web-site: DorthyYSzoka

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello there! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
    There's a lot of people that I think would really appreciate your content.
    Please let me know. Cheers

    Review my web blog :: SebastianZTarbor

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)