czwartek, lipca 02, 2015

MAXI DRESS







Witajcie moi kochani :) Dzisiaj macie okazje zobaczyć mnie w innym wydaniu niż zwykle. W tym poście postawiłam na MAXI DRESS od Shein.com. Zamawiając ją nie byłam pewna jak będę się czuła w takiej długości, ale widząc ją na stronie Shein.com nie mogłam się jej oprzeć. Moje obawy zostały rozwiane od razu kiedy otworzyłam paczkę. Sukienkę możecie znaleźć klikając TUTAJ :)
Najbardziej mnie zauroczyło wycięcie na plecach i duży rozporek. Do sukienki dobrałam proste sandałki z małym złotym akcentem i zegarek. Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na Wasze opinie. Buziaczki! Kasia :*














SUKIENKA-SHEIN|   BUTY-CCC|   ZEGAREK-GENEVA|

27 komentarzy:

  1. jestes cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! :D Widziałam te sandałki wczoraj w sklepie, również bardzo mi się podobały.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  3. En nuestra tienda erótica on line además del extenso catálogo con los mejores diseños, ofrecemos los costes más económicos y sorprendentes.



    No dude en visitar p�ginas de sitio :: vibradores para el punto g
    ()

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! genialna sukienka ;-) przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest ta maxi, ma cudowne plecy:) ślicznie wyglądasz:)
    poklikałam w linki, będę wdzięczna jak poklikasz też u mnie:*
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkie maxi sukienki i spódnice - są idealne na lato! :)
    Twoja jest prześliczna, do tego super dobrałaś dodatki (szczególnie zegarek *.*) i udana stylizacja gotowa :)
    Oby więcej takich stylizacji i zdjęć :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest ta sukienka! ostatnio mam fioła na punkcie wszystkiego co jest w paski czarno-biale
    i Masz bardzo piękny uśmiech ! <3

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak długich sukienek nie lubię, ale wycięcie w plecach również mnie urzekło :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie w tej sukience! :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby prosta sukienka a wyglądasz w niej zjawiskowo :) mnie też urzekly te wycięcia!
    http://milleremilia.blogspot.com/2015/07/brushegg-czyli-rewolucja-w-czyszczeniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Éste es un juguete para parejas a las que les guste probar con instrumentos
    novedosos y no con lo que consideran antigüedades.


    Mi blog bolas chinas beneficios ()

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! :)

    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest prześliczna! zakochałam się! a do sklepu na pewno wpadnę w niedługim czasie i coś zamówię, bo jest tam bardzo dużo ładnych ubrań! :D
    a w wolnym czasie zapraszam do mnie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć paski to dość prosty motyw to w takim wydaniu są świetne. Sukienka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. whoah this blog is wonderful i love studying your articles.
    Keep up the great work! You already know, a lot of persons are looking
    around for this information, you can help them greatly.


    my web page - do yeast infections go away on their own

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna sukienkaa! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm gone to inform my little brother, that he should also go to see this
    webpage on regular basis to take updated from hottest
    reports.

    Here is my webpage :: BradyVStrem

    OdpowiedzUsuń
  18. It is the best time to make some plans for the future and it's time to be
    happy. I've read this post and if I could I wish to suggest you some interesting
    things or tips. Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I desire to read even more things about it!

    Here is my web blog ... CelenaKHumm

    OdpowiedzUsuń
  19. I blog often and I seriously thank you for your information. The
    article has truly peaked my interest. I will take a note of your website and keep checking
    for new information about once a week. I opted in for your RSS feed
    as well.

    Review my blog post :: EmoryJMohre

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello There. I discovered your blog the use of msn. This is a really well written article.
    I'll make sure to bookmark it and return to learn more of your helpful info.
    Thank you for the post. I will definitely return.

    Also visit my site: MichelVMontayes

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey! Someone in my Myspace group shared this website
    with us so I came to look it over. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will
    be tweeting this to my followers! Outstanding blog and fantastic design.

    My page :: DavidZJaruis

    OdpowiedzUsuń
  22. I have read so many articles about the blogger lovers except this post is truly a nice piece
    of writing, keep it up.

    Here is my web page - CyrstalYPalmios

    OdpowiedzUsuń
  23. It's remarkable in favor of me to have a web site, which is beneficial in favor of my knowledge.
    thanks admin

    my homepage RochellQChesbro

    OdpowiedzUsuń
  24. Its like you learn my thoughts! You appear to understand so much approximately this, like you wrote the guide in it or something.
    I feel that you just can do with some % to force the message house a little bit, however
    instead of that, that is fantastic blog. A great read. I'll certainly be back.


    Look at my web-site; YevetteOListi

    OdpowiedzUsuń
  25. Magnificent site. A lot of useful info here. I am sending it to some friends ans also sharing in delicious.
    And of course, thank you in your sweat!

    my homepage ... ClarisaGShinall

    OdpowiedzUsuń
  26. I do not even know how I ended up here, but I thought
    this post was great. I don't know who you are but definitely you're
    going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!



    Feel free to surf to my web-site ... ElsieUMelendes

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)