poniedziałek, sierpnia 31, 2015

BEACH LOOK



Witam Was cieplutko! Jak tam wasze humory w ostatni wakacyjny wieczór? Ja mogę szczerze przyznać, że wypoczęłam przez te dwa miesiące, jednak i tak nie chętnie wracam do szkoły, ale nie ma co się załamywać, do szkoły idę z pozytywnym i optymistycznym nastawieniem. Wczoraj wróciłam z nad morza i tak jak obiecałam dodaję nowości, post miał się pojawić wcześniej, ale niestety doba jest za krótka! Dzisiaj kilka spraw organizacyjnych pochłonęło mój dzień, ale pochwalę się że zapisałam się na kurs prawa jazdy! Możecie życzyć mi powodzenia. :D Dodaję dzisiaj luźny plażowy look, w którym moim ulubieńcem jest koszulka ze słoniem i frędzlami. Ci co mnie dobrze znają wiedzą, że mam fioła na punkcie słoni, a tutaj mam połączenie mojego ulubionego motywu słonika i modnych frędzli. :) To cudeńko możecie znaleźć na YUPS.PL







 |KOSZULKA - YUPS|   |SPODENKI - BERSHKA|   |STRÓJ - NEW YORKER|

3 komentarze:

  1. Rety,Kochana.... słonie słoniami, ale jaka Ty masz piękna figurę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)