poniedziałek, sierpnia 10, 2015

BEST SHOP: SHEIN!





Witam Was cieplutko! :) Ostatnio był post o moim ulubionym Polskim sklepie więc teraz czas na ulubiony sklep zagraniczny. Zdecydowanie polecam sklep SHEIN.com. Główną zaletą SHEIN jest bardzo duży asortyment, każdy znajdzie tam coś dla siebie, sukienki, kombinezony, spódniczki, koszulki, szorty, buty, dodatki, biżuteria i dużo innych świetnych rzeczy których nie będę tu wymieniać, ale zachęcam aby wejść na stronkę i samemu zobaczyć co ciekawego jest na SHEIN.com. Kolejną zaletą sklepu jest to że pomimo tego że jest zagraniczny możemy zamienić walutę na Polskie zł, tak jak na zdjęciu poniżej. :)



No to teraz pokażę Wam co my mam ze sklepu SHEIN. I dodam tu kilka ciuszków, aby Wam zaprezentować co ciekawego znajduje się na tej stronce. :) Pamiętajcie że to jest tylko mała część ciuszków od SHEIN aby zobaczyć wszystkie zapraszam na ich stronę. Życzę udanych zakupów i miłego dnia! :)










|KLIK|   |KLIK|   |KLIK|   |KLIK|   |KLIK|   |KLIK|   |KLIK|

7 komentarzy:

  1. Super ubrania! Szczególnie śliczne są te sukienki :D
    http://pastelpig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy planowałam coś stamtąd zamówić, ale jakoś zawszę zwlekam.
    Poklikałam:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razy chciałam zamówić coś z tej strony, ale jakoś zawsze zwlekam.
    Poklikałam:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam we wszystkie linki! Ten sklep ma świetny asortyment. Te sukienki są przeurocze! <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam parę ciuszków z tej strony, świetne są! Poklikane :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ommm biała sukienka oczarowała mnie do tego stopnia, że padam z zachwytu. Jest boska, a Ty wyglądasz w niej znakomicie. Co za figura!!! Powinni tego zabronić. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)