środa, sierpnia 12, 2015

SLAVIC GIRL



Cześć kochani :) Dzisiaj przychodzę do was z bardzo bardzo prostym outfitem, za to mega funkcjonalnym w tak upalne dni jakie aktualnie panują. To co mam na sobie to zwyczajna, biała, bawełniana tunika, którą można nosić na wiele sposobów. Jako sukienkę, choć ja do tego jestem troszkę za wysoka, dlatego założyłam postrzępione dżinsowe spodenki, żebym w razie gdyby wietrzyk powiał nie świeciła tyłkiem. Inne sposoby noszenia możecie zobaczyć na zdjęciach. Na głowie mam przecudowny wianuszek, który Kasia dorwała w Krakowie na wyprzedażach :) Jest głównym akcentem tej stylizacji ! Do tego dobrałam moje ulubione białe sandałki, które nadają stylizacji klimatu boho.
Ja czuję się w tym looku bardzo dobrze, zwiewnie i wygodnie :) Co wy myślicie ?? Buziaki !








| TUNIKA - YUPS | BUTY - DEEZEE| WIANEK - SUKIENNICE KRAKOWSKIE |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)