sobota, września 19, 2015

Beige cardigan


 Cześć ! Jak tam kochani znosicie wrześniową, zapoczątkowaną niedawno rutynę ? Czemu mówię
rutynę ?? Bo idzie jesień, a ja jak zwykle jestem chora..piszę tego posta z kubeczkiem gorącej herbaty i siedzę pod milusim kocykiem. Mam nadzieję, że już niebawem się to skończy, bo nienawidzę chorować, dodatkowo w weekendy. Dzisiaj mam dla Was typowo casualową stylizację z ostatniego wypadu do miasta z Kasią. Zdjęcia nie były planowane, więc możecie zobaczyć, jak chodzę ubrana na co dzień. Włożyłam spodnie unisex, typowe boyfriendy, krótki, biały top i espadryle. Na pierwszy rzut oka, nic ciekawego, ale ta stylizacja należy do jednej z moich ulubionych czyli mniej znaczy więcej. Cały look dopełnia kardigan od YUPS, w którym chodzę ostatnio non stop :) Teraz też w nim siedzę :P Jak Wam się podoba? Buziaki i do następnego !!

| SPODNIE - WRANGLER | KARDIGAN - YUPS | TOP - STRADIVARIUS | ESPADRYLE - ELILU | TOREBKA - RESERVED | ZEGAREK - GENEVA | 


3 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, chyba zakochałam się w Twoim zegarku. ;) Ja uwielbiam jesień i jakoś nie choruje. Aż sama się dziwię. ;) Życzę Ci dalszych motywów do pisania postów!
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i jednocześnie praktyczna stylizacja - zwłaszcza kardigan jest świetny :) życzę szybkiego powrotu do zdrowia ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)