wtorek, września 15, 2015

Boyfriend Jeans


Witam Was cieplutko! Niestety dopadło mnie przeziębienie i praktycznie cały dzień spędziłam w łóżku, jednak musiałam załatwić pewną sprawę na mieście dlatego byłam zmuszona się trochę ogarnąć. Idąc z Andzikiem do urzędu skorzystałyśmy z okazji i zrobiłyśmy zdjęcia. Mój dzisiejszy outfit jest typową codzienną stylówką, fajnie się nada do szkoły i na miasto. Co mam na sobie? Boyfriendy z ROMWE.COM, sweter h&m, buty YUPS.PL :) Jeśli chodzi o trampki są moje ulubione buciki na taką porę, wygodne jak każde slip on-y do tego mega ładne i modne. Z przodu zamszowe z tyłu z a'la skóry. Mega fajne buciki w fajnej cenie! :) Znajdziecie je klikają TUTAJ.
Do następnego! :) Buziaczki, Kasia!

SWETER - H&M|   BUTY - YUPS|   SPODNIE - ROMWE|










20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, bardzo profesjonalna sesja, rzadko taką można zobaczyć, oby tak dalej, jesteś do tego stworzona :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne włosy, bardzo mi się podoba kolor! co do zestawu bardzo mi się podoba sweterek! całość - na pewno bym wskoczyła i nic nie zamieniała, super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie , które na pewno sprawdza się w chłodniejsze dni :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Świetne spodnie! :)

    Pozdrawiam serdecznie i
    zapraszam do mnie,
    Alicja z
    okiem-barwnej-poetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny sweterek. Czemu jak ja zawsze idę do H&M to nigdy nic tak ładnego nie ma. Ślicznie wyglądasz w tej stylówce ;) Piękny odcień włosów masz kochana .
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylówka ,pasuje do ciebie . I te włosy *-*
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba! Jest prosto i dziewczęco a poszarpane spodnie dodają całemu lookowi charakteru. Super!:) życzę szybkiego powrotu do zdrowia!:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com się

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prześliczna! :O
    Ja jestem na etapie poszukiwań idealnych boyfriendów, te Twoje wyglądają mega :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, idealny na obecną pogodę. :) Zdrówka życzę!

    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna dziewczyna + śliczna stylizacja = śliczne zdjęcia <3 uwielbiam proste stylizacje!

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!
    Jak na przeziębioną dość dobrze się trzymasz :D
    Zdrówka!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jestes piękna. Cudowna stylizacja.:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne włosy,kolor sweterka bardzo Ci do nich pasuje. A boyfriendy prezentują się znakomicie.Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    http://oliviablack01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie i sweterek!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne jeansy! Uwielbiam te spodnie, pięknie się w nich prezentujesz! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say
    that I have really enjoyed surfing around your blog posts.
    After all I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

    my web page ... lasertest

    OdpowiedzUsuń
  17. This design is spectacular! You certainly know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
    almost...HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say, and
    more than that, how you presented it. Too
    cool!

    My webpage - lasertest

    OdpowiedzUsuń
  18. Web site design and development services give happiness
    to individuals who have a plan to commence their enterprise online.


    Here is my homepage; seo in ottawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Due to the nature of the work, common contractors
    should get hold of workman's compensation, vehicle and legal
    responsibility insurance.

    my blog ... bmi industries

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)