środa, września 02, 2015

Elephant Shirt


Rok szkolny zaczął się na dobre, więc dzisiaj propozycja na outfit do szkoły. Zwykła, luźna, codzienna stylizacja to coś co lubię najbardziej. Dzisiaj możecie zobaczyć ciuszki od ROMWE.com zarówno koszulka jak i spodenki są właśnie z tego sklepu. Do szortów jest jeszcze koszulka do kompletu, biała z kołnierzykiem. Cały komplet zobaczycie już niedługo na blogu! :) Dzisiaj jednak ubrałam moją ulubioną koszulkę, która podbiła moje serducho! Przede wszystkim jest na niej akcent słonia,a  jak już wiecie kocham wszystko co ze słoniami, ale drugą fajną sprawą jest materiał z którego koszulka jest wykonana. Naprawdę świetna bluzeczka. :) Szorty można nosić zarówno do eleganckich jaki i codziennych stylówek. Również mega mi się podobają. :)

KOSZULKA - ROMWE   SZORTY - ROMWE   TRAMPKI - YUPS





8 komentarzy:

  1. Pierwsze, co chciałam powiedzieć, to to, że masz śliczne włosy. *o* Uwielbiam taki odcień.
    Śliczna jest ta bluzka, taka wakacyjna. {*}

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, uwielbiam motyw słoni ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacja! ;)
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz;))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzeczka *,*
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz śliczne włosy :)
    rysialand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)