niedziela, września 06, 2015

Palm Shorts

Cześć kochani! Jakoś nie mogę przywyknąć do myśli, że lato nas już opuszcza, zwłaszcza, że swój urlop spędziłam w deszczowym nastroju. Brakuje mi w tym roku słonka i typowych wakacyjnych outfitów, dlatego dzisiaj skorzystałam z okazji ciepłego dnia i wybrałam typowy wakacyjny jeszcze look. Mam nadzieję, że zbliżająca się jesień będzie nas rozpieszczać słonecznymi dniami jeszcze długoo i prędko nie zamknie nas w domach z ciepłym kocem i kubkiem gorącego kakao. Mój dzisiejszy outfit opiera się na szortach od SHEIN.COM, z pritem w palmy z limonkowym wykończeniem. Spodenki mnie urzekły ! Są wykonane z delikatnego, cieniutkiego materiału, w zależności co do nich dobierzemy mogą tworzyć sportowy look, jak i bardziej elegancką stylizację. Ja dzisiaj postanowiłam pomieszać dwa klimaty i stworzyłam myślę casualowy wygląd. Jak wam się podoba taka propozycja ?? 

| SZORTY - TUTAJ | KARDIGAN - YUPS.PL | BLUZKA - BIKBOK | TRAMPKI - ELILU |















8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia bardzo podobają mi się twoje spodenki
    spam2506.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie tych spodenek z trampkami mega mi się podoba! ♥
    Kolor jest świetny i bardzo ładnie wyglądasz :*
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne spodenki! Też mam nadzieję, że jesień będzie nas chociaż trochę rozpieszczać słoneczkiem, chociaż jak narazie się na to nie zanosi! :(
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. youu агe truly a just right webmaster. Тhe websіte lowding pace is incredible.
    It seems that you're doing any distinctive trick. In addition, The contents аre masterѡork.

    you have done a fantastic proϲess on this subject!


    Alѕo visit my wеbpage ... problem med akne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)