środa, października 14, 2015

Autumn Wishlist



Witam Was kochane moje. Jesień przyszła do nas na dobre, zrobiło się zimno i nie przyjemnie na dworze dlatego uważam, że sezon na swetry, kurtki, szaliki i czapki czas rozpocząć. W tym celu dodaję dzisiejszego posta, pokaże Wam mega fajne ciuszki które możecie znaleźć na SHEIN.COM
Wszystkie fotki Wam podlinkuję więc nie powinno być problemu ze znalezieniem ich na stronie. Oczywiście zaczęłam posta od moich ulubieńców czyli kolorowych parek! Jestem w nich zakochana i mogłabym mieć wszystkie kolory, jest ich siedem, na stronie SHEIN.COM możecie zobaczyć je wszystkie.Siedem kolorów - idealnie się skład, na każdy dzień tygodnia inny kolor parki haha! Zostawiam was z fotkami i życzę udanych zakupów! :)













13 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy poklikane :) Ceny wybranych: 18,54, 19,23, 15,11 :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór.. większosc znajduje sie na mojej wish list.. poklikane :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej. Bardzo fajny blog, a ja mam pytanie praktyczne - ceny na shein są w dolarach, jak sobie z tym radzicie? Czy macie jakieś specjalne konto walutowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Shein.com w pasku górnym jest opcja zmiany waluty :) "rozwijasz sobie" tą flagę i wybierasz Polskie zł :)

      Usuń
    2. Dziękuję, nie zauważyłam ;)

      Usuń
  4. Mam tą różowa i mietowa parke i je wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia bluza przeurocza. A te pastelowe parki skradły moje serce. :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wybory! Oczywiście poklikałam :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy

    OBS/OBS? http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te rzeczy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam we wszystko :)
    Pomożesz również mi? Niewiele mi brakuje :)
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)