wtorek, października 06, 2015

Concrete Forest

Siemka! Dzisiaj przychodzę do Was z fotkami z niedzielnej sesji, na której byłam ze zdolną Weroniką której zdjęcia możecie znaleźć klikając TUTAJ. :) Tym razem taki szybki post bo jestem już zmęczona dzisiejszym dniem, ale chciałam Wam jeszcze dzisiaj wrzucić te fotki dlatego jestem! :) Co ubrałam? Klasyczne, czarne spodnie z dziurami na kolanach, czarny T-shirt i a'la skórzaną kamizelkę w stylu boho, która jest głównym akcentem stylizacji możecie ją znaleźć klikając TUTAJ. Ogólnie look bardzo codzienny, nadający się do szkoły i na miacho! :) No to co... zostawiam Was z foteczkami i uciekam. Buziaczki, do następnego! :)





7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ;) Stylizacja ekstra;) Pozdrawiam ;) http://stylowaroksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś! ♥
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie przełamana czerń, kamizelką! super wyglądasz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna narzutka :) generalnie cała sesja zrobiła na mnie ogromne wrażenie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz! <3
    co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz-zacznij i daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)