niedziela, października 25, 2015

Brown Tassel Coat


Cześć kochani ! ;) Oj dłuuugo mnie tu nie było..Wiem, ale ostatnio w moim życiu dzieje się tyle, że sama ledwo nadążam. Przepraszam Was bardzoo, jak zawsze obiecuję, że się poprawię i postaram się być bardziej systematyczna. Dzisiaj utrudnienia blogerek wzrosły, zbliża się zima, przestawienie czasu co wiąże się z tym, że szybko będzie ciemno. Dla nas to level wyżej, bo zrobić ciekawe zdjęcia po ciemku to nie łatwe zadanie, a pracuję w takich godzinach, że nieraz nie będzie innego wyjścia ;) Damy radę, bo jak nie my to kto ? :) Dzisiaj przedstawię Wam, dokładnie to jak dzisiaj wyglądałam, czyli prawdziwy niedzielny outfit of the day. Co mam na sobie? Moją ulubioną zamszową sukienkę, która jest perełką w mojej szafie, do tego najmodniejsze w tym sezonie kozaki za kolano. Charakteru całej stylizacji dodaje ruda narzutka z frędzlami od SHEIN.COM. Frędzle, jak dobrze wiemy ostatnio zrobiły mega show. Pojawiają się wszędzie, na kurtkach, torebkach, portfelach.. Mi się to podoba! A Wam ? :)

| NARZUTKA - TUTAJ | SUKIENKA - STRADIVARIUS | KOZAKI - BORN2BE |




1 komentarz:

  1. Prawda, w zimę ciężko przygotować fajne zdjęcia, ale można się wykazać kreatywnością :)
    Bardzo podoba mi się to, jak się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)