piątek, października 02, 2015

Folral Jumpsuit


Witam Was cieplutko. Za oknami mamy piękną złotą jesień, słoneczko nas rozpieszcza w tym roku jak nigdy wcześniej. Oby tak dalej! :) Korzystając z ładnej pogody postanowiłam pokazać Wam mój nowy kombinezon od ROMWE.COM. Pokaże Wam go w dwóch wydaniach. Pierwsze będzie bardziej jesienne, czyli kombinezon w zestawieniu z mega przydatną rzeczą na jesienne wieczory czyli z czarnym swetrem, który możecie znaleźć na ROMWE.COM klikając TUTAJ. Do tego zestawu dobrałam czarne slip-ony, wygodne i świetnie nadające się ma ciepłą jesień :) Zostawiam Was z fotkami pierwszego zestawu. :)

KOMBINEZON - ROMWE|   SWETER - ROMWE|   BUTY - YUPS/ BORN2BE|





Druga stylizacja jest typowym letnim outfitem, czyli sam kombinezon w zestawieniu białymi sandałkami na wyższym obcasie.:) Które wydanie podoba Wam się bardziej? :)




7 komentarzy:

  1. Przepiękny ten kombinezon! Kliknięte :) Kliknij proszę i u mnie w przedostatnim poście :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha oglądając zdjęcia na początku, pomyślałam "świetny zestaw ale chętnie bym go zobaczyła z butami białymi na obcasie/szpilce" kilka zdjęć niżej patrze i są :) Wersja numer dwa mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nagłówek, przepiękna całość,
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna dziewczyna i ciekawe zdjęcia : >

    http://dzejkoob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś przepiękną kobietą. :)

    Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia i te buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)