środa, listopada 11, 2015

I love Nutella + Rozdanie !

Cześć kochani ! Korzystając z dzisiejszego czasu wolnego piszę dla Was posta i zaraz śmigam na zdjęcia, żeby nadrobić zaległości. Ta wolna środa to zbawienie! Święto świętem, ale dla wielu z nas to relaks po długim okresie pracy, czas który nam się należy. Wystarczy usiąść wygodnie, włączyć ulubiony film lub wziąć w dłonie dobrą książkę i zapomnieć o całym świecie i wszystkich sprawach, które męczą nas na co dzień. Dzisiaj w relaksie pomaga mi mój ukochany słodycz, jakim jest Nutella! <3 Wiadomo, że trzeba dbać o linię, ale w tak ponure, deszczowe dni czasami można sobie pozwolić na odrobinę przyjemności :) Nawiązałam Wam przed chwilą do tematyki dzisiejszej notki:) Co mam na sobie?? Cieplutką bluzę od ROMWE, właśnie z motywem Nutelli i ulubione jeansy. Bluza jest mięciutka, dobrze wykonana i przesłodka ! Ja osobiście ją uwielbiam :) Podoba Wam się ?? To mam dla Was super informację :) Możecie wejść w posiadanie identycznej bluzy, wystarczy wziąć udział w rozdaniu na naszym Facebooku ---> KLIK ! Zapraszamy !!


| BLUZA  -  ROMWE | SPODNIE  -  ONLY |





11 komentarzy:

  1. A kto to paznokcie ma niezrobione? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzac Twoje zdjecie z nutella nie moglam pominac teo posta ;), lece czytac dalej ;)
    Zaaapraszam serecznie <3 http://nnothing-to-sayt.blogspot.com/2015/11/short-story-about.html

    OdpowiedzUsuń
  3. JA CHĘ TĄ BLUZĘ ODDAJ ODAAAJ! XDD
    a tak serio to kocham nutellę <3 :3

    http://magdaleneestyle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej bluzie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie taki wolny czas się przyda!;> A tym zdjęciem to narobiłaś ochoty na nutelle ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. zapraszam do mnie http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta bluza!

    itismytimee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! :) mam takie pytanie, jakiego podkładu oraz odcienia używasz? :) bardzo podoba mi się Twój efekt na buzi :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)