poniedziałek, grudnia 21, 2015

Christmas Fashion - Banggood


Witam Was cieplutko! :) Zostało zalewie pare dni do Wigilii Bożego Narodzenia! Nie wiem jak wy, ale ja już czuję ten świąteczny klimat i nie mogę się doczekać, aż usiądę z rodzinką przy jednym stole i będziemy się cieszyć sobą nawzajem i świąteczną, rodzinną atmosferą. Tak jak mówiłam święta tusz tusz więc czas na świątecznego wishlista z Banggod. Zaprezentuję Wam tutaj świetne ciuszki ze świątecznej serii  w sklepie internetowym Banggod, jednak zachęcam aby każdy z Was sam zajrzał do sklepu i zobaczył ich bogaty asortyment. A teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Możliwe, że to ostatni post który dodaję przed świętami dlatego korzystając z okazji życzę Wam wszystkim wesołych, radosnych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, udanych prezentów, najedzonych brzuszków i spełnienia wszystkich marzeń w ten magiczny czas! Buziaczki, Kasia :)




















5 komentarzy:

  1. zakochałam się w bluzach i swetry, są śliczne.

    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ubrania! Ten sklep ma super asortyment :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki świąteczne są taakie słodkie! Uwielbiam<3

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzy są świetne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się taki świąteczny sweter ;)
    zapraszam na mojego nowego (starego) bloga
    katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)