piątek, stycznia 22, 2016

Black and Jeans


Cześć kochani ! Tak to ja...Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale moje godziny pracy i aktualna pora roku nie idą w parze. Złoszczę się sama na siebie, że nie mam kiedy nawet zrobić zdjęć. Wracam z pracy, ciemnoo, mam na drugą zmianę to z kolei Kasi nie ma w domu, żeby cyknąć parę fotek. Na szczęście dzisiaj jakimś cudem, dałam radę i zgrałam się z Kasią. Wyglądało to mniej więcej tak...Szykuję się do pracy, makijaż gotowy, założyłam nowy, klasyczny, czarny golfik od Yups.pl i dżinsy z dziurami od shein.com. Zimno jest, wiem, ale do autobusu mam blisko ;)  Jakoś szybko się ze wszystkim wyrobiłam. Patrzę na zegarek, jeszcze godzina do autobusu, więc lecę do pokoju siostry, a ona zamiast w szkole, siedzi w domu bo troszkę ostatnio choruje. I takim oto sposobem, dałam radę ogarnąć dzisiejszego posta i outfit, Teraz jest godzina 00:00 a ja siedzę i klikam. Mam nadzieję, że teraz, kiedy dni będą coraz cieplejsze i dłuższe, na blogu będzie więcej nowości i zdjęć :) Przepraszam za nieobecność i obiecuję poprawę :)







8 komentarzy:

  1. Mega fajny golfik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ! Dobrze ze znalazłas czas ;* Golf jest świetny może i klasyczny czarny ale mi się podoba ;*

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. włoski masz przecudne dziewczyno
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem mam podobnie. Mimo wszystko będę się starała dodawać posty regularnie. Tobie życzę tego samego. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Pozdrawiam, nnenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jak zawsze i super fotki ! Zapraszam emillionofdiamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są świetne *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa sesja i pasuje do Ciebie ten look :)
    ❤️

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)