niedziela, stycznia 17, 2016

Leather Skirt



Witam Was cieplutko. Przygotowałam dla Was post z dzisiejszym niedzielnym outfitem. Pokażę Wam jedną z moich ulubionych spódniczek z a'la skóry którą mam od Shein.com, możecie ją znaleźć klikając TUTAJ. Do spódniczki dobrałam melanżową, bluzeczkę z dekoltem w łódkę. Buty dodają elegancji całości stylizacji. Są to moje ulubione, klasyczne, czarne szpilki od Labotti które idealnie nadają się zarówno do spodni jak i spódnicy. Jeśli chodzi o dodatki to wybrałam prosty złoty zegarek od Parfois i chustkę w słowiańskim stylu. Jak Wam się podoba taki zestaw? ;) Piszcie śmiało! Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego! :)

PS. Już niedługo zdjęcia w lepszej jakości! Aparat w naprawie. :)









9 komentarzy:

  1. Jaka ty śliczna! Świetna stylizacja! :)
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, masz bardzo ładne buty :)
    Powodzenia w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na zdjęcia robione aparatem jest to dobra jakość :) Stylizacja mi się bardzo podoba. :)
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/zima.html

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne szpileczki!
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ty jesteś profesjonalną modelką?
    thesocialpatology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne szpileczki :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze jestes na prawde sliczna po drugie zdjecia nie takie zle, a stylizacja na prawde super :D
    zapraszam do siebie http://sisterse-k.blogspot.com/2016/01/sport-co-jesc-co-ograniczyc.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Bardzo kobieca, modna i prosta!

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)