czwartek, stycznia 28, 2016

Red and Black


Witajcie! Pomimo tego że jestem chora postanowiłam się troszkę ogarnąć i wykorzystać czas spędzony w domu dodając posta. Jelitówka mnie totalnie wykończyła i nikomu tego nie życzę! Na szczęście najgorsze już za mną, teraz jestem osłabiona, ale czuję się znacznie lepiej niż wczoraj czy przedwczoraj... teraz regeneruje siły i pocieszam się tym, że do szkoły idę dopiero za 2 tygodnie bo od poniedziałku zaczynają nam się ferie zimowe! :) Post który dla Was przygotowałam nie jest przypadkowy, jak wszyscy dobrze Wiecie mamy karnawał czyli okres zabawy i imprez innymi słowy czas na sukienki! Dzisiejsza propozycja to bardzo kobieca sukienka od Shein.com, którą możecie znaleźć klikając TUTAJ. Co mi się w niej najbardziej spodobało? Zdecydowanie golf, który jest bardzo modny tej zimy oraz kolory w których bardzo dobrze się czuję. To zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam pod koc z gorącą herbatą i książką. :) Do następnego!

|SUKIENKA-SHEIN





9 komentarzy:

  1. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BARDZO MI SIĘ PODOBA TAAKIE POŁĄCZENIE.
    PASUJE IDEALNIE DO TWOJEGO STYLU
    SUPER
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, które jest tylko jedno. Sukienka jest idealna na bal karnawałowy, a kosztuje tylko US$10.99, czyli niecałe 50 zł. Weszłam na SheIn, aby ją zobaczyć, bo bardzo mi się spodobała. :)
    Skąd nazwa Twojego bloga? Bardzo niespotykana i interesująca. :)
    Pozdrawiam, Alicja
    z bloga http://maylinesia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam aby mój blog był z czymś kojarzony poza moją osobą więc wymyśliłam sobie słowo które nie istniało, które nic nie oznaczało. Teraz istnieje i ma tylko jedno znaczenie DIVOCES - mój blog :)

      Usuń
  3. Piękna sukienka :3
    Fajnie, że mimo choroby napisałaś post. I to nazywa się pasja ;)
    Ja ferie zaczynam na końcu, ale mnie to nie przeszkadza :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i udanych ferii ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wowł masz cudowsna sukienke
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mnie urzekła ;)
    Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że lepiej się czujesz. Bardzo ładna sukienka, masz dobry gust.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka idealnie podkreśla twoją figure :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i piękna ty ! *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)