środa, lutego 10, 2016

Lovely Grey Sweater



Cześć kochani. Dzisiejszego posta piszę dla Was w nieco innych warunkach niż zwykle, bo z telefonu i w pracy. Znalazła się chwila wolnego, a ja już sama się na siebie denerwuję, że ciągle zwlekam. Więc jestem. Outfit, który Wam zaprezentuję to typowy, dzienny look, dla większości pewnie nic nadzwyczajnego, ale ja stawiam w codziennych stylizacjach przede wszystkim na wygodę i aby czuć się dobrze.
Włożyłam na siebie mojego faworyta, czyli jasny, szary sweterek z półgolfem z Yups.pl, a do tego moje nowe, niebieskie rurki z wysokim stanem, które upolowałam na wyprzedażach w Mango. Uwielbiam wyprzedaże! Spodnie kosztowały 179zł, na metce cena po przecenie wynosiła 95zł, a przy kasie okazało się, że to ostatni dzień i od tej ceny jest jeszcze 50% taniej. :) Takie niespodzianki to ja lubię! :)  Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego dnia !

|SWETER - YUPS|   |SPODNIE - MANGO|








9 komentarzy:

  1. też uwielbiam przesiadywać przy mojej toaletce :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś!:)
    Sweter ma super krój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wszystkie odcienie szarości,a ten sweterek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny klasyczny i prosty styl. Twoja piękna i nietuzinkowa uroda, troszkę go przyćmiewa, ale myślę, że nie ma to najmniejszego znaczenia! Jesteś świetna!

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i cudny blog ... OBSERWUJE !!! :)
    Pozdrawiam
    alicestyle76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę takiego łupu jakimi są twoje piękne spodnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie :) uwielbiam Twojego bloga! Ja też od kilku dni zaczełam pisać. Zapraszam do mnie. abecadło-kamy.blogspot.com zostaw jakiś komentarz po sobie, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)