poniedziałek, lutego 29, 2016

SLAVIC GIRL






Witam Was cieplutko! Ostatnio coś kiepsko z tymi naszymi postami, ale już niedługo wielkie zmiany! Cierpliwości. :) W dzisiejszym poście zobaczycie słowiańską stylizacje, której głównym elementem jest mój nowy nabytek czyli góralska spódniczka przywieziona prosto z Karpacza. Urzekła mnie od pierwszego wyjrzenia.
Kiedy ją zobaczyłam na jednym z góralskich straganów wiedziałam, że będzie moja i tak było. W ostatni dzień pobytu w Karpaczu z samego rana poszłam po mój nowy zakup. Do spódniczki wybrałam klasyczną, czarną, gładką koszulkę, nie ma co przesadzać z wzorami. Wszystko z dobrym smakiem. Jeśli chodzi o dodatki to złoty zegarek i okulary świetnie się sprawdziły. Na wierzch klasyczna ramoneska, a na nogach kolejny mój ulubieniec czyli buciki od YUPS. Niby zwykłe botki, ale wyróżnia je szpiczasty nosek. Dzięki temu buty stają się smukłe i eleganckie. Klasyk, a jednak czymś się wyróżnia dzięki temu botki są oryginalne.

|BUTY - YUPS|












9 komentarzy:

  1. super ciuchy ! zakochałam się w tej spódnicy !

    http://franiawilliams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódnica i rajstopy :) Jednak ta spódnica to chyba nie dla mnie ;)

    http://suz-anne-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna spódniczka. Świetnie wyglądasz *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne okulary! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. liczy się pomysł i tu go widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna Stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia. Jesteś bardzo ładna dziewczyną. Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :D
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, pasuje do Ciebie :) świetne włosy!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)