czwartek, marca 10, 2016

FIT


Witajcie moi kochani! :) Jak widzicie zaszło tutaj trochę zmian, całkiem nowy wygląd bloga, zdjęcia lepszej jakości, tak jak obiecałyśmy w końcu kupiłyśmy aparat, no i mała zmiana u mnie czyli okulary na nosie. Niestety wyszła wada wzroku i muszę je nosić na co dzień... no cóż, co zrobić, mus to mus! :) Piszcie czy podobają Wam się zmiany na blogu, czy może wolelibyście, żeby wszystko było po staremu? Dzisiejszy post jest nieco inny niż zwykle. Zdrowy tryb życia, sport, ćwiczenia, świeże powietrze, zdrowa żywność? To wszystko brzmi tak lekko, ładnie i przyjemnie, prawda? Ale czy tak łatwo się do tego zastosować i odmawiać sobie niektórych przyjemności? Jak być FIT i nie zwariować?!


Pewnie czytając wstęp tego posta pomyślałyście, że pomogę Wam odpowiedzieć na pytanie postawione wyżej. Nic z tego! Tym razem to ja potrzebuje waszej pomocy! Jak być FIT? Co jeść alby wyglądać zdrowo i przytyć? Jeśli ćwiczenia to jakie, aby nie spalać tkanki tłuszczowej ale nabierać masy mięśniowej?! Jak powstrzymać się od tych wszystkich smakołyków które prześladują nas na półkach sklepowych, bilbordach i reklamach w TV. Jak zachować zimną krew i silną wole walki przy ćwiczeniach? Jeśli znacie odpowiedź na moje pytania to piszcie śmiało! Razem możemy sobie pomagać i nawzajem motywować. Co powiecie na wspólne wyzwanie? Będziemy FIT. Ja w to wierzę, a wy?! :)

|KOSZULKA - YUPS|    |BUTY - NIKE|
HIT CENOWY!                            









11 komentarzy:

  1. Jesteś piękna! Blog i wpisy bardzo mi się podobają :)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczę regulanie już 4 lata :) zrzuciłam 15 kg, ostatnio jednak przeszłam na treningi siłowe :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, śledzę Twojego bloga od jakiegoś czasu i podziwiam! :)

      Usuń
  3. Pięknie Ci w okularach :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpisy są fajne i dobrze sie czyta :D ładne zdjecia :D
    Zapraszam modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci pasują te okulary! :) Ładnie wyglądasz :)
    Ja do wakacji chciałabym ciupkę zmniejszyć swoje wymiary :D
    Niekoniecznie schudnąć ale bardziej wyrzeźbić, jak na razie jestem na dobrej drodze :) Od ponad tygodnia się nie poddałam, a dla mnie to już sukces :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis, wiosna to dobry czas na rozpoczęcie ćwiczeń :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny wpis, oby takich więcej!
    Obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest naprawdę bardzo ambitny!
    Karolina

    Być może mój blog Ci się spodoba ♡
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny wpis, oby takich coraz więcej. Oczywiście obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest naprawdę bardzo ambitny!
    Karolina

    Być może mój blog Ci się spodoba ♡
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)