poniedziałek, marca 14, 2016

SEQUINS




Witam Was w kolejnym poście! W dzisiejszej stylizacji postawiłam na cekiny. Wiem, że jest wiele przeciwników jak i zwolenników cekinów. Ja osobiście je lubię, ale kiedy już je ubieram to stawiam na proste, klasyczne dodatki aby nie przesadzić. Dzisiaj ubrałam mojego ulubieńca czyli elegancką sukienkę w zielono niebieskie cekiny od SHEIN.com
możecie ją znaleźć klikając TUTAJ. Do sukienki  wybrałam klasyczny szary płaszcz za kolano, czarną torbę, botki i zegarek. Moim zdaniem w zupełności wystarczy. Same cekiny dodają stylizacji wystarczająco szału. Zostawiam Was z fotkami i do następnego! :)

|SUKIENKA - SHEIN|   |PŁASZCZ-STRADIVARIUS|   |BUTY - YUPS|


















INSTAGRAM -> kazziczek

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i boska sukienka! :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra stylizacja :) super post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny zegarek, a cała stylizacja mega :)

    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za klikanie w kliki :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a stylizacja bardzo piękna i zachwycająca! Jesteś bardzo trendy!
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka meega, zdjęcia także ♡
    Zapraszam do mnie lifedreamsandfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!
    http://pervmonday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny płaszczyk i torebka :) Chętnie tu jeszcze zajrzę :D zapraszam również do siebie: http://alicjalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja, jak najbardziej sprawdziłaby się u mnie w sobotni wieczór :)
    pozdrawiam, katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zdjęcia! Jesteś bardzo ładna ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ??
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)