piątek, marca 18, 2016

SPRING LOOK


Witajcie kochani w nowym poście! :) Czujecie już wiosnę? Bo ja zdecydowanie tak. Słońce świeci, wszystko budzi się do życia, dzięki temu mam mnóstwo energii i chęci do działania. Dziś pościak z wiosenną stylizacją, którą osobiście bardzo polubiłam. Look odpowiedni na co dzień, niby nic niezwykłego, a jednak jest stylowo i modnie. Co ubrałam?
Białą bluzeczkę w stylu boho. Kiedy ją tylko zobaczyłam na stronie YUPS.pl wiedziałam, że muszę ją mieć! Odkryte ramiona i koronki to coś co lubię najbardziej! Dodatkowo atrakcyjna cena, a rzeczy z YUPSa sprawdzone, świetna jakość, a na przesyłkę czeka się 1 góra 2 dni! Uwielbiam to. Na nogach klasyk czyli zwykłe czarne rurki i botki również z YUPSa, możecie je zobaczyć w poprzednich postach. :) Na wierzch wybrałam szary płaszcz i szalik. Jednak to kapelusz dodaje całej stylizacji charakteru. To mój kolejny nabytek z YUPSa! :) Linki do wszystkich rzeczy znajdziecie niżej! Polecam na 100% ! :)

|BLUZKA - YUPS|   |KAPELUSZ - YUPS|   |PŁASZCZ - STRADIVARIUS|   |BOTKI - YUPS|




















13 komentarzy:

  1. Piękne fotki,piękna dziewczyna,super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i na prawdę bardzo zachwycająca stylizacja!

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia. U mnie pogoda bardzo zmienna - raz śnieg, a raz słońce świeci..

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia :) stylizacja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna elegancka kobieta i to na dodatek moja :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta bluzeczka, poluję właśnie na taką :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kapelusz skradł mi moje serce
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie! :) Kocham Twój kapelusz.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz i oczywiście stylizacja sama w sobie świetna! :)
    WPADNIJ DO MNIE-KLIK!:)
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna strona :D
    Wyglądasz cudownie, piękna stylizacja i zdjęcia boskie *.*
    Pozdrawiam i obserwuję!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)