środa, marca 16, 2016

V CLEAVAGE



Cześć kochani :) Podarte spodnie, dekolt, moje ukochane Nike ...chyba poczułam wiosnę w pełni, a wcale nie jest tak ciepło. Wychodzę z pracy, jak zawsze godzina 16:30, słońce razi mnie w oczy, cudowne ! Nawet nie wyobrażacie sobie jak cieszyłam się z tego, że wreszcie jest jasno, kiedy kończę pracę. Trzeba cieszyć się z małych rzeczy, a życie staje się bardziej kolorowe.

Od razu po pracy, Kasia przyjechała do mnie i zrobiłyśmy kilka spontanicznych zdjęć. Korzystając z faktu, że pracuję w malowniczej okolicy, nie było trudno znaleźć odpowiedniego miejsca do sesji. Na sobie mam bardzo modny ostatnio sweterek, z prążkowanego, mięciutkiego materiału, z dużym dekoltem oraz wiązaniami. Znajdziecie go klikając TUTAJ ! Wiele osób pyta mnie, jaki mam rozmiar, tak więc uprzedzam wasze pytanie, ja nosze rozmiar M. Połączyłam go z białymi podarciuchami, które zazwyczaj noszę latem, ale jak już mówiłam, z tęsknoty za ciepłymi dniami, wskoczyłam w odważniejsze ciuchy, jak na tę porę roku i powiem Wam, że nawet nie zmarzłam :) Kurtka jest z Zary, a Nike to model Kaishi, zeszłoroczne, ale i tak je uwielbiam! Zostawiam Was ze zdjęciami i lecę wziąć długą relaksującą kąpiel :) Buziaki !

| Sweterek - SHEIN | Kurtka - ZARA | Spodnie - H&M | Nike Kaishi |








14 komentarzy:

  1. Piękna! :)
    Ile dałaś za buty rok temu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi sie twoja bluzka spodobała
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, bluzka mi się ogromnie podoba z tego zestawu :)
    Obserwuję! :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Pozdrawiam♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne! Po pierwsze miejsce, a po drugie słońca, kąt i Ty wgle ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, a zdjęcia genialne! Świetna jakość całego bloga, jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam i zapraszam, http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleję za tymi koszulkami! Mega ci zazdroszczę, super w niej wyglądasz!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/banggood-spring-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wygladasz w okularach:)Bardzo ładne zdjęcia super stylizacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladasz w okularach:)Bardzo ładne zdjęcia super stylizacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Super profesjonalna sesja;)modelka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno ta parka była kupiona? Ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)