czwartek, kwietnia 07, 2016

EVERYDAY T-SHIRT


Witam Was cieplutko :) Dzisiejszy post jest na prawdę spontaniczny. Ostatnio pogoda nas rozpieszcza, a jak mówiłam już wiele razy, jestem ciepłolubna więc spacery stanowią ważną część mojego zapracowanego tygodnia. Wydaje mi się, że nie tylko ja poczułam już zbliżające się lato, bo w ostatni weekend w mieście ludzi było jak mrówek. Niesamowite jak wszystkim po zimie wraca chęć do życia. Ludzie biegają i spacerują, jeżdżą na rowerach, rolkach, deskach, wychodzą do innych :) Cudownie!
Ja wybrałam się na spacer w nowo otwarte miejsce we Wrocławiu :) Ciekawi gdzie??

Most Grunwaldzki to zapewne jeden z najbardziej rozpoznawalnych mostów we Wrocławiu. Zachęcam Was do odwiedzenia bulwaru Lecha i Marii Kaczyńskich. To przepiękna promenada, którą dojdziecie do Mostu Pokoju i Ostrowa Tumskiego. Osobiście jest to moje ulubione miejsce we Wrocławiu! Nareszcie można przejść się wzdłuż Odry podziwiając malownicze krajobrazy mojego ukochanego miasta. Jako rodowita Wrocławianka, nie wyobrażam sobie mieszkać gdzie indziej. Kto nie był we Wrocławiu, serdecznie polecam i zapraszam. Cudowne miejsca, ludzie i atmosfera. 
Przechodząc do outfitu, jak widać po tytule posta jest to typowy "everyday look" czyli casual street fashion. Tak jest mi najwygodniej i czuję się najlepiej. Jak już wspomniałam, zdjęcia były robione spontanicznie, przy okazji spaceru, a że zawsze mamy ze sobą aparat, to jestem dzisiaj z Wami :)
Czarne rurki, luźny t-shirt, skórzana kurtka i trampki, okropnie brudne za co przepraszam, ale jak mówię zdjęcia zrobione są spontanicznie, a to był długi spacer, po błotnych terenach również :P  Piszcie jak Wam się podoba :)

Przy okazji zapraszam kochani do skorzystania z super promocji w sklepie SHEIN.COM.
Panują tam aktualnie mega wyprzedaże i wysyłka GRATIS ! Klikajcie TUTAJ i korzystajcie z darmowej dostawy !! Buziaki !

| SPODNIE - CROPP | KURTKA - STRADIVARIUS | T-SHIRT - H&M | 

















7 komentarzy:

  1. Świetnie pasuje do ciebie taki czarny look :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zestawienie z ramoneską wygląda świetnie i nowocześnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podlinkujesz bluzke i ramoneske ? : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super tylko dlaczego buty takie brudne. Nie fajny widok

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny styl masz. :) ! jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)