czwartek, kwietnia 21, 2016

RED DRESS


Witam Was cieplutko w kolejnym poście. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację, w której główną rolę gra czerwona sukienka w białe groszki od YUPS.PL, możecie ją znaleźć TUTAJ. Polecam z całego serducha, bardzo dziewczęca, wykonana z fajnego materiału, pasująca zarówno do trampek jak i butów na obcasie. Dodatkowo bardzo zachęcająca jest cena 39.99 to naprawdę nie dużo jak za taką porządna sukieneczkę! Idealna na wiosnę i lato! :)  Jeśli chodzi o buty to wybrałam białe sandałki na obcasie. Jako dodatek idealnie się sprawdził biały zegarek i pasek, który był w komplecie do sukienki. :) Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego dnia! Buziaczki i do następnego! :)









8 komentarzy:

  1. Przepiekna sukienka! :) akurat w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstopy do sandałek dla mnie to koszmar, do tego białe buty - podobno białe buty zakłąda sie tylko 2 razy w życiu, ale co ja tam wiem, nie jestem szafiarką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że rajstopy + buty z odkrytymi palcami to nie jest najlepsze połączenie, ale jeszcze jest za zimno żeby chodzić bez nich. Sandałki wybrałam dlatego, że najbardziej pasowały do sukienki. :) Co do zakładania białych butów tylko 2 razy w życiu, zupełnie się z tym nie zgadam! Za bardzo mi się podobają, żeby ograniczać się do stereotypów. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczna sukienka, delikatna i kobieca :)

    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze ale nieziemska sukienka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sukienka

    to-find-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)