niedziela, maja 01, 2016

KHAKI DRESS




Cześć kochani ! Witam Was na samym początku, wyczekiwanego przez wszystkich długiego weekendu. Czas na relaks, odpoczynek, zresetowanie umysłu. Jak spędzacie swoje majówki? Leżąc i leniuchując czy wybieracie jednak bardziej aktywny tryb życia jak spacery, podróże, sport? Chcecie wiedzieć jak ja spędzam swój wolny czas?

 Piątkowy wieczór spędziłyśmy z Kasią na wernisażu w Renomie. Wystawa Wro Fashion foto przedstawiała prace 13 młodych fotografów, którzy na terenie Wrocławia wykonali niesamowite sesje z modelkami z agencji Spot Mangament. Byłyśmy zachwycone efektami i talentem fotografów. Dzisiejszy post to własnie mój outfit z tego dnia. Zielona, militarna sukienka ze sklepu Shein, do której dobrałam długie kozaki za kolano, czarną ramoneskę i kapelusz, który dodaje trochę elegancji. Sukienka ta jest mega uniwersalna. Dobrze wygląda w zestawieniu ze szpilkami, kozakami czy nawet trampkami, tworząc bardziej sportowy look. Myślę, że każda dziewczyna czułaby się w niej świetnie, niezależnie od tego jaki styl wybiera :)
A co do długiego weekendu, moje plany? Sobotę spędziłam cudownie! Cały dzień na świeżym powietrzu, to co uwielbiam. Zjadłam przepyszny obiad we Włoskiej restauracji, później spacer w ulubionym Wrocławskim parku Południowym, Ostrowie Tumskim, Rynku i odwiedziłam Pergolę, gdzie została uruchomiona fontanna multimedialna. Dodatkowo cały dzień pogoda dopisywała i  świeciło przepięknie słoneczko. Moje wszystkie ulubione miejsca we Wrocławiu w jeden dzień w przemiłym towarzystwie. Lepiej być nie mogło :) #justaperfectday
PS:  Dziękuję i pozdrawiam Domenico !

|KAPELUSZ - YUPS|   |SUKIENKA - SHEIN|   |KURTKA - STRADIVARIUS|   |BUTY - BORN2BE|










5 komentarzy:

  1. pasuje Ci zielony Ania : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i zdjęcia. Zazdroszczę, że tak fajnie spędziłaś swój czas. Ja niestety do tej pory siedzę w domu i dopiero dziś wyjeżdżam :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiecka boska <3
    Nie do mojego typu urody, ale na Tobie wygląda nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)