poniedziałek, maja 16, 2016

SISTERLY LOVE



Siemka! Witamy Was cieplutko w kolejnym poście. Dziś dla odmiany razem. Zaprezentujemy Wam nasze nowe body od YUPS.pl. Tak bardzo nam się spodobały, że nie mogłyśmy się oprzeć i obie zamówiłyśmy to samo tylko w innym kolorze. Body są świetnie wykonane, z super materiału, są dopasowane i przede wszystkim mają bardzo modne w tym sezonie paseczki na dekolcie. Cena też nie jest wygórowana bo tylko 29,99! :) Przypominamy również, że YUPS to nasz Polski sklep, na przesyłkę czekamy góra dwa dni, a rzeczy są naprawdę świetnej jakości. Jeszcze nigdy się nie zawiodłyśmy! Zostawiamy Was ze zdjęciami i zapraszamy na zakupy do YUPS! Buziaki!:)

|BODY - YUPS|   |SPODNIE (czarne) - ZARA|   |SPODNIE(białe) - YUPS|















10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Bardzo podoba mi się wygląd bloga! Zajrzałam na stronę YUPS i jestem mile zaskoczona rzeczami!
    Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zerknę na ich ofertę. Jesteście bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, body są świetnie, nie dziwi mnie, że zamówiłyście je obie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Body są cudowne, chętnie przyjrzę się bliżej asortymentowi sklepu :) wygladacie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne body z paseczkami :D
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze ale z was zrzyte siostry
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście bardzo podobne :D
    body sa super
    Zapraszam do mnie http://opowiadaniamery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteście śliczne:) A body są super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Body wydaje się być świetne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)