piątek, maja 27, 2016

WHITE JUMPSUIT + NEW TATTOO





Siemka! Jak spędzacie tak piękny, słoneczny dzień? Ja z samego rana, razem z Anią wybrałam się na zdjęcia przed jej pracą. Stwierdziłam, że szkoda czasu, dnia i pogody na spanie do południa i pomimo długiego weekendu wstałam chwilę po 8. Outfit, który dzisiaj Wam pokaże jest typowo letnią propozycją na takie słoneczne dni jak dziś. Jestem pewna, że ten kombinezon będzie moim wakacyjnym ulubieńcem! Idealny na plaże i na upalne dni. Porządnie wykonany i co najważniejsze z lekkiego, przewiewnego materiału. Kombinezon możecie znaleźć klikając tutaj -> ROMWE.
Muszę się też pochwalić, że jakiś czas temu na moim ciele pojawił się kolejny tatuaż. W dalszej części posta powiem wam o tym coś więcej. A teraz zostawiam Was z fotkami. :)



| KOMBINEZON - ROMWE|






NEW TATTOO

Jak już niektórzy z Was wiedzą na moich plecach pojawił się nowy tatuaż. Jest on dla mnie bardzo waży, dla niektórych może się wydawać dziwne że wytatuowałam sobie słonia, inny mogą się z tego śmiać, kolejni stwierdzą, że to banał, ale dla mnie słoń to coś więcej niż tylko symbol szczęścia, wiąże się z nim pewna historia od moich najmłodszych lat. Już dawno chciałam aby symbol słonika widniał na moim ciele, ale nigdy nie było ku temu okazji. Dzięki mojej kochanej siostrze tatuaż już teraz jest na moim ciele. Jest to prezent na moje 19 urodziny za co bardzo jej dziękuję! :* 

Tatuaż jeszcze jest w fazie gojenia, nadal go smaruję maścią, ale wygląda już tak jak powinien. Oprócz tego że bardzo mnie swędzi to jest idealny. Kilka osób pytało mnie czy bardzo bolało... Oczywiście każdy z nas ma inną tolerancje bólu i ciężko jest mi powiedzieć czy Was by bolało, ale ja to jakoś zniosłam. Chyba nawet nie najgorzej. :) Tatuaż był robiony około 2 godziny, pierwsza godzina minęła szybko i całkiem nieźle, czułam mrowienie a chwilami tylko mocniejszy ból, później było trochę gorzej, ale do zniesienia! Najgorsze miejsce to zdecydowanie kości, kręgosłup - nic przyjemnego. Jednak myślę, że to nie jest aż taki ból jak go niektórzy opisują! Gdybym miała cofnąć się w czasie i wybierać jeszcze raz bez wahania podjęła bym decyzję i zdecydowała się na ten tatuaż! 

Projekt tatuażu wykonała moja zdolna koleżanka Paulina, której również bardzo dziękuję, a sam tatuaż wykonał Igor. :) Więcej efektów jego genialnej pracy możecie zobaczyć na jego FanPageu - KLIK.

Jeśli macie do mnie jeszcze jakieś pytania to śmiało, chętnie odpowiem. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Buziaki, Kasia! :)



29 komentarzy:

  1. Jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest Twój poprzedni tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy tatuaż 😍 Kombinezon cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia ;) piękna sukienka ❤ powodzenia w blogowaniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tatuaż:)
    Zechciałabyś opowiedzieć tę historię związana ze słonikiem?

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam jakieś 3 lata mój kuzyn z wujkiem pojechali na wycieczkę do Afryki którą wygrali w radiu, spędzili tam około 2 tygodnie, a na pamiątkę przywieźli mi małego drewnianego słonika na szyję, którego nosiłabym do dzisiaj gdyby tylko się nie zerwał... Wtedy zapragnęłam pojechać do Afryki i jeździć na dużym, prawdziwym, dzikim słoniu. Z biegiem lat moje marzenie nie blakło, ale nabierało nowego sensu... teraz to już nie jest pragnienie małej dziewczynki, która chce jeździć na słoniu... Oczywiście chcę pojechać do Afryki, chcę ją zwiedzić, ale to o czy naprawdę marzę wiąże się z czymś więcej. Chcę pomagać. Wierzę, że kiedyś uda mi się to osiągnąć. Tatuaż zawsze będzie mi przypominał o moim celu w życiu. :)

      Usuń
    2. Cudowna :)

      Usuń
    3. Historia jest naprawdę fajna, ciekawa... taka... inna! :) to miłe i takie dobre z twojej strony, tatuaż prezentuje sie świetnie, a spogląda się na niego jeszcze lepiej kiedy wie się jaka historia się z nim wiąże..Pięknie!:)

      http://marta-martaah.blogspot.com/

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Tatuaż jest cudowny!
    Biletdowyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tatuaż i piękny kombinezon! Zazdroszczę obu!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/05/kimonos-wears-better.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kombinezon!! :) Bardzo ładnie wygląda, jest taki delikatny. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się ten kombinezon! Jest delikatny i można ubrać go na prawie każdą okazję. Twój nowy tatuaż bardzo mi się podoba! :) Ja tak samo chętnie przeczytałabym historię związaną ze słonikiem!

    http://marta-martaah.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na wczorajszą notke! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historię ze słoniem opisałam wyżej :)

      Usuń
  10. Super stylizacja ! :)

    klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie tatuaż jest bardzo pięknie wykonany. I bardzo fajnie prezentuje się w tym kombinezonie :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tatuaz sztoss :) zdjecia ekstra :)
    http://niezwyklydzejkob.blogspot.com/2016/05/byc-soba-i-tylko-soba.html zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz zjawiskowo! Kombinezon w tym kolorze dodaje Ci urody :)
    Tatuaż wygląda niesamowicie, też chętnie dowiem się wiecej o jego historii :)
    Jeszcze raz: piękne zdjęcia, piękny plener :*
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia tatuażu opisana jest w komentarzu wyżej. :)

      Usuń
  14. Piękna, urocza i seksowna. :) Tatuaże mega jarają. Dużo bym dał żebyś była moja. Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka TY jesteś śliczna!!!<3
    Super kombinezonik:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie ci w białym, ten kolor pasuje do ciebie. bardzo podoba mi się tatuaż, aczkolwiek sama nigdy bym się na coś takiego nie zdecydowała :). Jeszcze raz- podoba mi się. Zapraszam tez do mnie:
    http://diary-of-dreams-kingablog.blogspot.com/2016/05/tak-na-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Idealna na lato ;) Piękny tatuaż, cudownie wykonany. Fajnie, że jego pojawienie się wiąże się z jakąś historią. Zawsze ciekawiło mnie, z jakiego powodutatuaże znalazły się na ciałach :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezon świetny ! Idealny na upalne dni :) a tatuaż - cudo, jestem zauroczona <3

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/05/dbaj-o-swoje-pedzle-wszystko-o.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, super blog dlatego też obserwuję, życzę miłej niedzieli i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz!
    kliknełam w link

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)